Photoshoppa ihop nåt kul

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Photoshoppa ihop nåt kul med den här bilden...

(Backdraft hade tråkigt och ville ha något att göra...)

Bifogat

• co6649059.jpg
    co6649059.jpg
    57 KB · Visningar: 162
Krauserkåpan är ju given i en sån här tråd :hihi

Backdraft?? Var är du? JAg fixade ju pyssel till dig som du bad om, men du gör ju inget åt saken. Eller sitter du där och klipper och klistrar fortfarande? :hihi

Firefly skrev:
Backdraft?? Var är du? JAg fixade ju pyssel till dig som du bad om, men du gör ju inget åt saken. Eller sitter du där och klipper och klistrar fortfarande? :hihi

Farbror fick helt oplanerat andra sysslor, men jag ska knåpa ihop något...var så säker!

Backdraft skrev:
Varför inte låta bilden tala för sig själv...:hihi

Shit. Jag har en grymt tight kropp... Den dagen min kropp ser ut så då kommer jag bli ihop med mig själv :hihi

Eller.... Jag menar.... HÖRRU!!!! Hur vågar du driva med en så stor och farlig man som mig? Vet du inte att jag är en BIKER!!!! :4skrika :mad:

:D

Firefly skrev:
Shit. Jag har en grymt tight kropp... Den dagen min kropp ser ut så då kommer jag bli ihop med mig själv :hihi...

Ja, nu har det äntligen gått upp för mig hur du fixar alla brudar, DU E LESBISK!! :slicka Jag visste väl att det fanns en logisk förklaring!

Sedan stod det något om stor och farlig, men jag trillade av stolen när jag hade läst halvvägs. :rofl :blah :hej

Backdraft skrev:
Ja, nu har det äntligen gått upp för mig hur du fixar alla brudar, DU E LESBISK!! :slicka Jag visste väl att det fanns en logisk förklaring!

Sedan stod det något om stor och farlig, men jag trillade av stolen när jag hade läst halvvägs. :rofl :blah :hej
Äh, du är bara avis för att jag får fler brudar än dig... :rolleyes: :tungan

Backdraft skrev:
Ja. :( Det är inte lätt att få brudar när man ser ut som ett moppefucko. :trixie :gråta
Va nu inte så hård mot dig själv... Du måste bara skaffa en tuff SH.com tröja så ska du se att du får brudar... :tuttar

Firefly skrev:
Va nu inte så hård mot dig själv... Du måste bara skaffa en tuff SH.com tröja så ska du se att du får brudar... :tuttar

Alltså, jag menade att jag ser ut som ett moppefucko under naveln. :rodnar Det där med "Liten men naggande god" är ju uppenbarligen bara en vacker saga man berättar för barnen på julaftons kväll. Den faller in under samma kategori som "Skönhet kommer inifrån". Lögner, bara lögner...*snyft*

Backdraft skrev:
Alltså, jag menade att jag ser ut som ett moppefucko under naveln. :rodnar Det där med "Liten men naggande god" är ju uppenbarligen bara en vacker saga man berättar för barnen på julaftons kväll. Den faller in under samma kategori som "Skönhet kommer inifrån". Lögner, bara lögner...*snyft*

Jag var ju tvungen att smälla in ditt ansikte på en brud med då...
:hihi

Bifogat

• backdraft.jpg
    backdraft.jpg
    127 KB · Visningar: 118
Firefly skrev:
Jag var ju tvungen att smälla in ditt ansikte på en brud med då...
:hihi

Satan i gatan!! Med den hockeyfrillan MÅSTE jag ju få brudar! Schyssta spiror oxå, Duccen är verkligen snygg! :hihi

Edit: Finns det någon anledning till att det står en brandslangsvinda i bakgrunden? Och iså fall, varför står jag framåtböjd? VILL INTE!!

Last edited:
Crash Test Doll... (Rolle)

Vi kollade filmen med kundvagnen förut. Jag skrattade hakan ur led... Grymt bra...

Plus att jag komponerat ihop en liten bild på dig i Photoshop :hihi

Bifogat

• Rolle.jpg
    Rolle.jpg
    110.9 KB · Visningar: 101
Svar på tal

OK... Jag vet att hon inte ser ut att vara mycket för världen, men ni ska veta att hon har en otroligt fin insida! Dessutom sväljer hon..... :va

crash test doll skrev:
OK... Jag vet att hon inte ser ut att vara mycket för världen, men ni ska veta att hon har en otroligt fin insida! Dessutom sväljer hon..... :va

Är det därför hon gapar stort och räcker ut tungan? :hihi

Här ser vi Rolle, full av förväntan inför lite tuktning med Hans Sheikes magiska piska. Dagen till ära har Rolle även bjudit in sin stora farmenkärlek, som med sitt stadiga handlag skall hålla vår stygga pojke på plats under behandlingen. Notera även hur Sheike i bilden framstår som något av en gud, det är nämligen så Rolle ser honom. Man ska vara snäll mot flickor, ajabaja!

Bifogat

• rolle_chick.jpg
    rolle_chick.jpg
    118.4 KB · Visningar: 97
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT