Johise511 skrev:2484149Hej! Så här blev det, hoppas att det var så här du ville ha det. annars är det bara att säga till om du vill flytta på ev. blinkers.
Stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiligt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Johise511 skrev:2484149Hej! Så här blev det, hoppas att det var så här du ville ha det. annars är det bara att säga till om du vill flytta på ev. blinkers.
Ok, det va synd. får du tid och lust så får du gärna skicka en bild.Ponrus_J skrev:2484076ja, ge mig en bild och förklaring
EDIT: aha såg nu
EDIT2: vit är svårt att göra så jag pallar inte...
det fixar jag, åter kommer med en edit när det är klartYZF R6 skrev:2483668kan någon hjälpa mig med att få alla kåpor, tank, fälgar helvita. resten ska vara i orginal färg. tack på förhand!
Tackar! Hoppas nu bara att Bonne gillar det ocksåJompa05 skrev:2484296Stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiligt![]()
![]()
fishbone skrev:2484323det fixar jag, åter kommer med en edit när det är klart![]()
klar nu, blev inte riktigt nöjd men du ser iallafall hur det hade sett utYZF R6 skrev:2484331Tackar, väntar ivrigt!
BigAir skrev:2484360Snälla, gör något med min Husqvarna, börjar bli lite less på det normala utseendet. FRIA HÄNDER -färga, styla, gör nått grymt av hon!
fishbone skrev:2484415klar nu, blev inte riktigt nöjd men du ser iallafall hur det hade sett ut
http://upl.yao.se/?a=7a2b9.jpg
BigAir skrev:2484360Snälla, gör något med min Husqvarna, börjar bli lite less på det normala utseendet. FRIA HÄNDER -färga, styla, gör nått grymt av hon!
![]()
![]()
Andy-a skrev:2485299Testar med ett nytt inlägg igen då, detta är mitt street figther proj nu i vinter.
Skulle vilja ha en lacken i grå eller svart, med några andra dekaler osv.
Samt annan färg på fälgarna.
Har en Duke framlampa som skall monteras istället för klumpen, samt ett fatbarstyre..m.m. Men testa o labba lite med färgerna o gärna bakänden.
Hur skulle de se ut med en bakände från en triumph speed triple -05 eller R1a kanske?
Tacksam för svar![]()
//Andy
Jompa05 skrev:2485707här är en..kan göra flera.. rolig hoj att jobba med det där![]()
Jompa05 skrev:2466521Jag har fixat vita fälgar och lite jox. ska ta i tu med dämparna och pipan så gott jag kanResultat kommer......
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |