Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo men tanken är att hela temat skall ändras om nämligen.Ponrus_J skrev:2483046Tyckte det passade bra in med fälgarna![]()
Nope jag såg inte bildenPonrus_J skrev:2483054aha, då får nån annan ta över... inte så bra på hela hojar :/
Edit: såg du bilden? den var för stor först
Jag har gjort ett försök iafZwaniZ skrev:2482999Hej,, har inte gjort nåt test här innan. Är lite intresserad av photoshop. Men kan nån fixa min hoj i lite mer grönt tema, typ candyliknande?
Bonne skrev:2483012Nu har jag lite bilder på monstret... Skulle ni kunna såga bort den fläskiga plastbiten där bak, sätta plåten under den lilla röven som är kvar och kanske sätta dit miniblinkers? Tackar på förhand! :bugar :bugar :bugar
/bonne
jag ger det ett försökZwaniZ skrev:2482999Hej,, har inte gjort nåt test här innan. Är lite intresserad av photoshop. Men kan nån fixa min hoj i lite mer grönt tema, typ candyliknande?
då var jag klar med mitt försökfishbone skrev:2484151jag ger det ett försök![]()

putsa upp ram o fälgar..sen lämnar du bort tank o lite motordelar för kromning,,heltok kromad hoj skulle va blingZwaniZ skrev:2483176Tack för ni engagerade er, men jag var nog lite otydlig. Tanken är att lacka det mesta röda till grönt samt vissa delar av det svarta till grönt också. Lite av det svarta blir kanske upputsat. Så om ni kan trixa i PS så är Jag nyfiken![]()
Johise511 skrev:2484149Hej! Så här blev det, hoppas att det var så här du ville ha det. annars är det bara att säga till om du vill flytta på ev. blinkers.
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |
|
|
Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor
Ducati presenterar, i samar... |
|
|
Nu startar mässan i Milano
Nu åker vi på redaktionen n... |