RC
-
hehe råkade vara nåt blått skynke i tvätthallen så det var itne medvetet
ingen annan som e sugen då??
ingen annan som e sugen då??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

knurra skrev:2578453hallå! hämtade en 954a i helgen som redan var tillfixad som jag ville ha det, dock funderar jag på hur det skulle se ut med svart tank och svart sving![]()
någon som har lust att hjälpa till
edit: hmm svart blås också kanske? och/eller i motogp-stil?

knurra skrev:2578453hallå! hämtade en 954a i helgen som redan var tillfixad som jag ville ha det, dock funderar jag på hur det skulle se ut med svart tank och svart sving![]()
någon som har lust att hjälpa till
edit: hmm svart blås också kanske? och/eller i motogp-stil?
Max Triple skrev:2579336Kortade ditt blås lite. Och la på lite "kolfiberlook".![]()
::max
Är det ingen som vill ens försöka med min, skulle vilja ha en bild innan jag börjar bygget. Bilden ligger på sid 58 längst ner typ en gsx 80 talarealexander_pehrs skrev:2573609Skulle vilja ha hjälp från någon som är bra på att trolla lite.
Skulle vilja ta bort blinkers och sätta dit minisar av något slag, ta bort
framkåpan( istället acerbis framlyse diamond som finns på sidan nedan för eller acerbis framlyse DHH 2 kan inte bestämma mig. Försök att få fram lyktan svart om det går.)
http://www.lellesmc.se/lelles/katalogservice/pdf/mc-06/166-174.pdf
Sedan ett guldigt fatbar styre med svarta handtag.
ta bort bög läppen eller stänkan bak eller vad du vill kalla det.
Om det skulle se förjävligt ut med instrument panelen till det nya fram lyset så ta bort det. och själv klart ta bort bakspeglarna tack hoppas någon har tid och lust att hjälpa mig. Tack på förhand, Alex
alexander_pehrs skrev:2581527Är det ingen som vill ens försöka med min, skulle vilja ha en bild innan jag börjar bygget. Bilden ligger på sid 58 längst ner typ en gsx 80 talare
Tack för försöket!Max Triple skrev:2581898Svår...
Hittade ingen bra bild på acerbis diamond i rätt vinkel. Men jag slängde på en rackare. Sen fick jag modda lite med gaffeln. Hittade en gsx naken som fick släppa till gaffeln. Därav fel färg på fälgen.
Men det kanske ger en liten bild av hur det kan bli?
i8lusaka skrev:2582604Hej på er jag har sett vad ni kan göra och nu skulle jag vilja ha lite hjälp.
Jag har just införskaffat en R6 2006:a som står i London och väntar på att jag skall flytta dit i december, under tiden så måste man hålla sig sysselsatt med något och jag skulle vilja se hur min R6:a skulle se ut om man lackade den i liknande tema som min gamla FZR 1000 jag skickar lite bilder och hoppas på att någon kan hjälpa mig.
lägg gärna in lite klistermärken
Max Triple skrev:2584031Såhär kanske?
Körde färgen på sadeln istället för på tailen.
Missade lite. Tog bort läppen och passagerarpinnen också.
.....TERMINATOR skrev:2569145jag har lite svårt att bestämma mej om färg på min hoj nästa år
hel svart med svart ram och gula/svarta dekaler
eller svart ram blå plast med gula/dekaler dekaler
i båda fallen ska sadel vara svart
hjälp mej
Conne.P skrev:Skulle någon vilja lägga på lila fälgar på min båge? Skall vara ungefär samma som den lila färgen på dekalerna...
Tack på förhand
en variant.. inte världens bästa, men det är ett försök.jeber skrev:hejsan undrar om du kan göra alla kåprona svarta plus tanken på en bild och sen en bild med bara fram kåpan svart och resten som det är nu![]()
har tyvärr ingen bättre bild![]()
i8lusaka skrev:2584488Den var grymm kan du lägga på lite stickers typ något rajsigt, kan du göraett ex där orange ersätter det rödai samma mönster som orginal?![]()
|
|
Nu startar mässan i Milano
Nu åker vi på redaktionen n... |
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |