Ja, så kul är det. Att se Mr. Regaine åka moppestil är bedövande tråkigt.Chris Ash skrev:Sladdarna
Detta är en del av hypen som jag inte begriper mig på. Är det så kul att se Checa gå med kasande bakhjul in i en kurva? Riktiga sladdare som Gardner, Schwantz och McCoy var ju riktigt kul men detta är inte samma sak.
Att höra en potent 990cc fyrtaktare vråla förbi på 16000 varv, ger välbehagsrysningar. Hur det kan vara häftigt med Zündapp KS50-ljud i RR, kommer jag aldrig fatta.Chris Ash skrev:Ljudet
Det finns bara ett ljud och det kommer inte från en oljebrännande kantarellmotor.
Känslan
Vilken jävla känsla?
Som vill ha avkastning på satsat kapital. Det får man med fyrtaktarna, eftersom publiken/tittarna ökar.Chris Ash skrev:Ökad uppmärksamhet
De hade säkert fått ännu mer uppmärksamhet om de kört utklädda till rosa elefanter. Intresserar möjligen pamparna som styr.
Inse att tvåtaktaren tillhör det förgångna. Inte minst miljömässigt.Chris Ash skrev:Motorer anpassade till nutiden
Japp, det är verkligen framåtskridande att dubbla cylindervolymen.....
Äsch, så jävla många fler hojar var det inte i täten på blåtaktstiden. Se på moppepojkarna då, om det är så jobbigt med riktig racing på riktiga hojar.Chris Ash skrev:Bättre rejs
Japp, ju färre förare i täten och mindre omkörningar desto bättre!