Peterpains busaturbo

vad tror du peter om att det kan vara magneten som e kass ,kan det göra sån skillnad

Funkar inte alls när den är spräckt och ligger kvar i 2 delar , Nått tjall på magnetfältet blir de nog

Kanske den skulle funka om du tog bort den lilla biten, men det är nog ingen bra lösning

lite mer kort

Bifogat

• 004.jpg
    004.jpg
    244 KB · Visningar: 191
  • 005.jpg
    005.jpg
    245.2 KB · Visningar: 216
  • 007.jpg
    007.jpg
    234.7 KB · Visningar: 145
  • 008.jpg
    008.jpg
    242.5 KB · Visningar: 134
:banana Wohoo.

Föresten, gummirester är nästan omöjligt att få bort från innerskärmen :tungan

Nu är däcket inkört, bara ut o yllllllla på stadens gator :rock

tror peter blir minst 20år yngre när han sätter sig på hojen o startar upp den med ett vrål :rock

fack

lika långt att gå idag,måste hitta en lösning på detta problemet:näsblod006.jpg

hej

det är nog för lite spel mellan svänghjulet o picuppen nu har jag haft så lite som 0,10 ,så imon blir det att leta upp en ny magnet o öka spelet,

ha det005.jpg

halloj

är det någon som möjligtvis har nån magnet till tändningen,dom flesta passar utom just hayabusans
kolla snälla
mvh peterpain

hej

ha försökt med allt o starta med den nya magneten,bytt picupp till en annan,lödit om den gamla,bytt kontaktstycken,demonterar plenum o all skit som satt i vägen för att byta tändstift,mätt kablarna från tändningen upp till boxen,ändrat avstånd på piccuppen i varierande avstånd.

tänkte åka till andersson imorgon o bänka o partajja lite men det känns lite värdelöst att åka utan en fungerande hojj dit,så det fick bli ändrade planer i helgen,

jag har ringt en kompis som har johans mc här i göteborg dom kommer att ha 30 års jubileum i helgen och jag frågade om dom ville ha min hoj där för dom säljer ju suzuki,så dom som vill kom o kolla på göteborgs vassaste hayabusa hos johans mc i helgen o tjöta lite

ha det så kanske vi ses i helgen

hej

ha försökt med allt o starta med den nya magneten,bytt picupp till en annan,lödit om den gamla,bytt kontaktstycken,demonterar plenum o all skit som satt i vägen för att byta tändstift,mätt kablarna från tändningen upp till boxen,ändrat avstånd på piccuppen i varierande avstånd.

tänkte åka till andersson imorgon o bänka o partajja lite men det känns lite värdelöst att åka utan en fungerande hojj dit,så det fick bli ändrade planer i helgen,

jag har ringt en kompis som har johans mc här i göteborg dom kommer att ha 30 års jubileum i helgen och jag frågade om dom ville ha min hoj där för dom säljer ju suzuki,så dom som vill kom o kolla på göteborgs vassaste hayabusa hos johans mc i helgen o tjöta lite

ha det så kanske vi ses i helgen

Saknar du din son :rolleyes:
Hehe

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras