Peterpains busaturbo

vad tror du peter om att det kan vara magneten som e kass ,kan det göra sån skillnad

Funkar inte alls när den är spräckt och ligger kvar i 2 delar , Nått tjall på magnetfältet blir de nog

Kanske den skulle funka om du tog bort den lilla biten, men det är nog ingen bra lösning

lite mer kort

Bifogat

• 004.jpg
    004.jpg
    244 KB · Visningar: 191
  • 005.jpg
    005.jpg
    245.2 KB · Visningar: 216
  • 007.jpg
    007.jpg
    234.7 KB · Visningar: 145
  • 008.jpg
    008.jpg
    242.5 KB · Visningar: 134
:banana Wohoo.

Föresten, gummirester är nästan omöjligt att få bort från innerskärmen :tungan

Nu är däcket inkört, bara ut o yllllllla på stadens gator :rock

tror peter blir minst 20år yngre när han sätter sig på hojen o startar upp den med ett vrål :rock

fack

lika långt att gå idag,måste hitta en lösning på detta problemet:näsblod006.jpg

hej

det är nog för lite spel mellan svänghjulet o picuppen nu har jag haft så lite som 0,10 ,så imon blir det att leta upp en ny magnet o öka spelet,

ha det005.jpg

halloj

är det någon som möjligtvis har nån magnet till tändningen,dom flesta passar utom just hayabusans
kolla snälla
mvh peterpain

hej

ha försökt med allt o starta med den nya magneten,bytt picupp till en annan,lödit om den gamla,bytt kontaktstycken,demonterar plenum o all skit som satt i vägen för att byta tändstift,mätt kablarna från tändningen upp till boxen,ändrat avstånd på piccuppen i varierande avstånd.

tänkte åka till andersson imorgon o bänka o partajja lite men det känns lite värdelöst att åka utan en fungerande hojj dit,så det fick bli ändrade planer i helgen,

jag har ringt en kompis som har johans mc här i göteborg dom kommer att ha 30 års jubileum i helgen och jag frågade om dom ville ha min hoj där för dom säljer ju suzuki,så dom som vill kom o kolla på göteborgs vassaste hayabusa hos johans mc i helgen o tjöta lite

ha det så kanske vi ses i helgen

hej

ha försökt med allt o starta med den nya magneten,bytt picupp till en annan,lödit om den gamla,bytt kontaktstycken,demonterar plenum o all skit som satt i vägen för att byta tändstift,mätt kablarna från tändningen upp till boxen,ändrat avstånd på piccuppen i varierande avstånd.

tänkte åka till andersson imorgon o bänka o partajja lite men det känns lite värdelöst att åka utan en fungerande hojj dit,så det fick bli ändrade planer i helgen,

jag har ringt en kompis som har johans mc här i göteborg dom kommer att ha 30 års jubileum i helgen och jag frågade om dom ville ha min hoj där för dom säljer ju suzuki,så dom som vill kom o kolla på göteborgs vassaste hayabusa hos johans mc i helgen o tjöta lite

ha det så kanske vi ses i helgen

Saknar du din son :rolleyes:
Hehe

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...