Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det enklaste vore att vända sig till SMA.Nu var du nog bara pinsam...
Kan man starta en egen roadracing-serie som inte har med Svemo att göra öht på något vis och skita i allt vad Svemo heter? För det kommer aldrig något vettigt därifrån, ever känns det som.
Kan roadracing bryta sig ur Svemo helt? Vad krävs? Egna licenser/tillstånd? Hur gör man?
Ja, jag har nog missuppfittatNågon har nog missupfittat någon och blandat ihop det med RS125R som slutades marknadsföras efter 2009. Dvs en Honda och helt annan klass.
Det enklaste vore att vända sig till SMA.
De har ju fått rätt av konkurrensverket att bedriva tävlingsverksamhet för motorsport i ett mål mot SBF och SVEMO.
http://www.svenskamotorsportalliansen.se/
Släng ut 125rna från Junior-cupen och kör med hojar som faktiskt tillverkas fortfarande. Problemet löst.
Prova att läsa hela tråden nästa gångJa. Och sen slänger vi uta alla som är över 30 för dom kommer ju ändå inte att bli något. Kan ju samtidigt passa på att slänga ut all hojar tillverkade före 2009 för de går ju så långsamt. Och sen får Du styra rr-Sverige. Då blir allt jätte bra....![]()
Det enklaste vore att vända sig till SMA.
De har ju fått rätt av konkurrensverket att bedriva tävlingsverksamhet för motorsport i ett mål mot SBF och SVEMO.
http://www.svenskamotorsportalliansen.se/
Jo men då ska ju allt va standard = bort med slip-on på Kawa = jättetråkigt för då blir dom frånåkta igen!
Moment 22, delux!
läste att 125rna börjat låta lite mer med nya räsersuperduperkitet, en kawa 250 med slipon låter MER än en R1 -09(och nyare) med Akra helsystem (och då UTAN dB killer)
Förbifartsmätningar som jag gjorde på LMS under SM i två dagar.
Ajja... Pelle du är en klippa hursomhelst och att de andra juniorpapporna tror att du skulle göra nåt som skulle ge Anders en fördel, de känner dig inte överhuvudtaget
SVEMO gick just miste om en väldigt driven person som är rättvis och duktig
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |