PCIII Kabel

benfre skrev:
Jag vill läsa den mapp som ligger i PCIII:n . Har testat med hojen igång men får ingen kontakt därav mina frågor ang. kabeln. Den kabel jag hade är till en Sony digitalkamera, känns som den passar men man vet ju aldrig....

/Fredrik

Det blir enklare om du beskriver vad du hittills lyckats med. Har du t ex fått igång p-commandern? Det ser man genom att LED för trottelposition lyser. Startar pc;n med endast tändning på? Om den gör det så kan du skippa helt att starta motorn i fortsättningen.

F ö så är röd kabel till [+] som jag beskrev tidigare. (men den behövs ej om du får igång pc;n med hjälp av tändning-på.)

Om du fått igång p-commandern men inte lyckats snacka med den via usb så är det troligen fel kabel.

PCIII LED lyser när jag har hojen igång så dn funkar nog men troligen så är väl kabeln fel då ....

Tack för all hjälp !

mvh FRedrik

#Olsson# skrev:
Det blir enklare om du beskriver vad du hittills lyckats med. Har du t ex fått igång p-commandern? Det ser man genom att LED för trottelposition lyser. Startar pc;n med endast tändning på? Om den gör det så kan du skippa helt att starta motorn i fortsättningen.

F ö så är röd kabel till [+] som jag beskrev tidigare. (men den behövs ej om du får igång pc;n med hjälp av tändning-på.)

Om du fått igång p-commandern men inte lyckats snacka med den via usb så är det troligen fel kabel.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back