PBR goes Sweden Rock -06?

Men allvarligt grabbar, nu är ni väl ändå för jävla lite hårdrock!? Blomman, jag vet att du försöker få det att funka med barn och så, så du är undantagen, men ni andra? :confused: :7peta

Nog måste det väl finnas några andra än jag och Stefan som är intresserade av att åka hoj, dricka öl och lyssna på hård musik?? :va

Klubbkassan kan i sällsynta fall tom acceptera en avbetalningsplan, ifall det är ekonomin som strular. :fakta

:hoppa :hoppa :hoppa :hoppa :hoppa
 
Kjelle skrev:
2102233 Men allvarligt grabbar, nu är ni väl ändå för jävla lite hårdrock!? Blomman, jag vet att du försöker få det att funka med barn och så, så du är undantagen, men ni andra? :confused: :7peta

Nog måste det väl finnas några andra än jag och Stefan som är intresserade av att åka hoj, dricka öl och lyssna på hård musik?? :va

Klubbkassan kan i sällsynta fall tom acceptera en avbetalningsplan, ifall det är ekonomin som strular. :fakta

:hoppa :hoppa :hoppa :hoppa :hoppa
Nej fan, jag vill oxå åka hoj, dricka öl och lyssna på hård musik så nu har jag bokat biljett :yoparty
 
Jaha, vi är i alla fall 4 tappra själar med biljetter till lördagen. Tyvärr sammanfaller det med motard-SM, så crossgrej-fantasterna faller visst bort....
 
Jag har ett problem....
Mina däck kommer inte att palla en sån här resa och just nu är det jävligt magert i kassan så ett byte kommer tyvär inte att va aktuellt innan resan.

Vill jävligt gärna åka så nu undrar jag om Regnmannen har nån plats över i Volvon?
 
Stefan skrev:
2184687 Jag har ett problem....
Mina däck kommer inte att palla en sån här resa och just nu är det jävligt magert i kassan så ett byte kommer tyvär inte att va aktuellt innan resan.

Vill jävligt gärna åka så nu undrar jag om Regnmannen har nån plats över i Volvon?
inte för att jag vet eller bör lägga mig i men brukar inte regnmannen köpa en bussresa inkl allt när han åker ner?
 
blom skrev:
2184701 inte för att jag vet eller bör lägga mig i men brukar inte regnmannen köpa en bussresa inkl allt när han åker ner?
Du får gärna lägga dig i men om de nu stämmer som du säger så ligger jag ganska pyrt till, tror tyvär inte min bil orkar med en sån här resa heller
 
Stefan skrev:
2185000 Du får gärna lägga dig i men om de nu stämmer som du säger så ligger jag ganska pyrt till, tror tyvär inte min bil orkar med en sån här resa heller
vet ju inte hur han gör i år som sagt men tidigare har han ialf suttit på PRO bussen :D

nystepparn då? har han hoj som går att köra? åk bakpå kjell :tungan
 
Stefan skrev:
2184687 Jag har ett problem....
Mina däck kommer inte att palla en sån här resa och just nu är det jävligt magert i kassan så ett byte kommer tyvär inte att va aktuellt innan resan.

Vill jävligt gärna åka så nu undrar jag om Regnmannen har nån plats över i Volvon?


Jag har ett framdäck du kan ta som är i bra skick
 
Det är så J**kla illa att jag inte ens kommer kunna åka ner, varken med PRO-bussen eller med Traktorn :död
Här tjatar man flera år i rad, och nu när ni äntligen kommer iväg så är det jag som inte gör det. Känner mig som en dålig människa (nu vet jag hur du har det kycklo :rolleyes: )
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top