PBR goes Sweden Rock -06?

blom skrev:
2044264 ...jag får nog nöja mig med 1dag oxå isåf.. hur har du tänkt dig då kjell? ner på fredagen och hem lördag kväll eler ner lördag hem lördag, eller ner lördag hem söndag?

Jag tänkte mig typ ner fredag, SRF lördag, hem när vi nyktrat till söndag. Vad tycker du och mannen med skördetröskan?

Och är det verkligen ingen mer som är sugen att hänga på?? :va
 
Kjelle skrev:
2044673 Jag tänkte mig typ ner fredag, SRF lördag, hem när vi nyktrat till söndag. Vad tycker du och mannen med skördetröskan?

Och är det verkligen ingen mer som är sugen att hänga på?? :va
för mig låter det som en mycket bra ide :) :tummenupp
 
Här bor man tydligen:

www.joms.se


"MC Camping/parkering
2006 blir det 9:e året i rad som vi arrangerar Joms MC-Camp under Sweden Rock Festival. Då vi redan nu kan se ett ökat intresse att besöka oss har vi tillsammans med markägaren ökat vår yta till att kunna ta emot maximalt 1200 personer. Detta kräver dock att alla hojar sätts på samma plats inne på campen. Vidare kommer alla gäster att få anvisad plats vid ankomsten. Om antalet personer som bokat når 1200 är det fullt och ingen betalning kan då ske via vårt
Bg-konto, ej heller går det att betala på plats. Vi kommer varje vecka uppdatera vår hemsida med platstillgång. Samma pris som förra året: 250:- per person för hela SRF-helgen som börjar Onsdagen den 7 Juni kl. 12:00. Vi finns på samma plats som de sista åren, det är skyltat från E22:an. Förare och hoj numreras. Övrig info MC Campens hemsida alt. :+46(0)768 833734 Nolan.
Varmt Välkomna."
 
Jahapp, då har man bokat endagsbiljett till lördag 10/6! Hur går det för er??

:7peta :7peta :7peta :7peta :7peta :7peta :7peta
 
blom skrev:
2050602 lugn.. 660 +60 är pengar det med....

Visst är det det. Jag ska ner och rocka lite i vilket fall som helst, men det vore självklart kul med lite sällskap, det vet ni. Ju fler vi är tillsammans osv.. :D

Hoppas att någon mer kan komma loss! :tummenupp
 
Kjelle skrev:
2053002 Visst är det det. Jag ska ner och rocka lite i vilket fall som helst, men det vore självklart kul med lite sällskap, det vet ni. Ju fler vi är tillsammans osv.. :D

Hoppas att någon mer kan komma loss! :tummenupp


vilka lirar lördag?
 
TERMINATOR skrev:
2055767 tack :yoparty

fredagen verkar bäst

Skulle gärna varit där ALLA dagar, men har inte ledighet så det räcker. Så det fick bli lördag, mera av praktiska skäl.

Men jag tänker ha kul ändå! :fakta
 
blom skrev:
2058268 han säger.... nu tar jag en bärs

Joo, men det säger han ju jämt. Jag menar, vad säger han om Sweden Rock? Sist jag kollade stod ju även han med på intresse-listan. :confused:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top