Patricia lördag 8/9

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag & Marlene snapsade Tequila till kräftorna i fredags. Det funkade fint, men Yashas homemade snaps med flytande dill i funkade ännu bättre :tummenupp

Undrar just om damen som brann av på dasset drack den också :D
Jajamensan, det gjorde hon. Med besked... :D (fy f-n vad sjuk jag blev. Och full... :gnissla En riktig SheDevil blir INTE fyllsjuk, måste ÖVA MER!!! :tuttar )

Jajamensan, det gjorde hon. Med besked... :D (fy f-n vad sjuk jag blev. Och full... :gnissla En riktig SheDevil blir INTE fyllsjuk, måste ÖVA MER!!! :tuttar )

Team Alcodevils on tour.

Där sa du nåt, det sitter klockrent som vårt nya artistnamn.

Någon kan ju inbilla sej att jag tänker framföra vår låt nykter :rolleyes: Ja Yasha & Morsan1 vet ju iaf vilken låt det är :)

:huvet Nu vart jag ju nyfiken också...:va kanske ska ringa å väcka dej och fårga om låten :D :rolleyes:

:D Det är ju en fördel att du skäms i alla fall :tungan
Så se nu till å spela in i ställe och gå ut och parta på lördag :)

Exakt :hihi Nä jag kan inte, jag är "minderårig" för just det ställe ni ska på :( :( :gråta
Men skjuter ni upp er festrunda några år så kan jag hänga med ;)

Exakt :hihi Nä jag kan inte, jag är "minderårig" för just det ställe ni ska på :( :( :gråta
Men skjuter ni upp er festrunda några år så kan jag hänga med ;)

:D Du får ta och hänga med på SH pubarna då i ställe, dom brukar ske på ställen med lite lägre åldersgräns ;)

Bra namn på haket! :tummenupp
Har en hel del skumma minnen därifrån... :crash

Hmm...jag har varit där en gång, typ två år sedan, å då fick jag ett diadem med silvertofsar fastsatt på skallen?? (finns i min ägo än idag)

Har också på näthinnan att min polare hade en grön papphatt på skallen. PLUS, att någon jävel påstod att jag var GAMMAL!!! :mad:

Hmm...jag har varit där en gång, typ två år sedan, å då fick jag ett diadem med silvertofsar fastsatt på skallen?? (finns i min ägo än idag)

Har också på näthinnan att min polare hade en grön papphatt på skallen. PLUS, att någon jävel påstod att jag var GAMMAL!!! :mad:

Faen... vare DU! :D

Bra namn på haket! :tummenupp
Har en hel del skumma minnen därifrån... :crash

:D Säg nån som INTE har nå skumma minnen därifrån :tuttar :rolleyes:

Jag skall ha det i åtanke om jag vågar lämna min ö någon helg framöver :tummenupp

:) Tror nog du törs ;)

Har också på näthinnan att min polare hade en grön papphatt på skallen. PLUS, att någon jävel påstod att jag var GAMMAL!!! :mad:[/QUOTE]

:D Du gammal nääääää då bara vis av ålderdom :D :rolleyes:

Last edited:
Fan va jag vill med! :( Aja, kommer kanske igen till nån pub framöver..

Ullis & Yasha, festa åt mig med nu! :fyllisar :cdevil

Hehe. Tack för en riktigt kul kväll brudar.
Det måste vi göra om minst en gång varje månad. HAha

Det var en lååång väntan innan förfestpinglorna dök upp, men sen vart det livat minsann! :) Jättekul att träffa er alla, speciellt kul att träffa på lite nytt folk som issi och Izah! Var roligt att komma ut och dansa lite, även i nyktert tillstånd.

Jag skjutsade hem Ullis till Pucken för att vara helt säker på att hon skulle komma dit det var tänkt, hehe.

Du hade kvällens klart skönaste kommentar: "Kan du se mer korkad ut?" :yoparty

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...