Patricia lördag 8/9

Status
Ej öppen för fler svar.
Kakan de e dödsstraff för mindre eller va va de vi sa!!! aja bajja..
Fast lite skoj ser de ut som vi har haft!!!:yoparty

:rolleyes: vad då alla bilderna är ju bra :D Vad gnäller du över :)

Kaaaaaaaaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaaaaaaaaan................................................f-n vad kul vi hade !!!! :tummenupp :yoparty

PPPPPRRRRIIIIILLLLAAAAANNNNNN :D :rolleyes:

Japp kul hade vi i alla fall de kan INGEN säga att vi inte hade :D

Jag bara undrar. Var vi & bowlade eller vad är det för jäkla käglor vi håller i :confused:

:D De är inte bowlingkäglor utan maracas (stavas?)

Last edited:
Ja jäklars, så var det ja...... :D Det visste jag väl, ville bara kolla om alla andra var med hehe.

P.S Du har P.M D.S

:rolleyes: OJA Ullis jag tror dej, de är tur du har sån kolla på läget att du kommer ihåg att påminna oss andra (då en näst intill nykter kakan :tungan )

Japp du har svar :D

:ajjabajja
Jag sitter hellre häääär, i mitt lilla hus och talar om för er andra hur odrägligt fulla ni ser ut så här i efterhand! :D

:sissy tant SKA visst med jag har pratat med spöket och spöket lovade att du ska med nästa gång :tungan :rolleyes: :D

:sissy tant SKA visst med jag har pratat med spöket och spöket lovade att du ska med nästa gång :tungan :rolleyes: :D
MUAHAHAHAHAAA!!! Vilken tjej, kan du tala med spöken? *imponerad* (eller orolig...) :va

Det enda spöke jag känner till, har inget att säga till om i det ärendet. :arsele

MUAHAHAHAHAAA!!! Vilken tjej, kan du tala med spöken? *imponerad* (eller orolig...) :va

Det enda spöke jag känner till, har inget att säga till om i det ärendet. :arsele

:D Ja är en oroande person som kan mer än andra ju :tungan Borde du veta vid detta lag ;)

Åjo vi super dej full och sen kör spöket dej till krogen :tummenupp :D

HAHAHAHA...jag vet vilket spöket är & vet att de inte har någon inverkan på hurvida du ska med eller inte. Men nästa gång blir en publiknande grej med lååångbord, tequila & massa bärs. Då blir det bus & vi kan snacka kul skit tills bordsbräderna ger vika. Oh yeahhhhhh :yoparty

:D Ja är en oroande person som kan mer än andra ju :tungan Borde du veta vid detta lag ;)

Åjo vi super dej full och sen kör spöket dej till krogen :tummenupp :D

Det här är en konversation vars utfall inte i något fall kan vara positiv, så nu säger tant go'natt och loggar ut. :pannkyss

(jag har avlagt ett temporärt nykterhetslöfte efter djävulskräftisen... )

Det här är en konversation vars utfall inte i något fall kan vara positiv, så nu säger tant go'natt och loggar ut. :pannkyss

(jag har avlagt ett temporärt nykterhetslöfte efter djävulskräftisen... )

App app app...först måste du läsa ett skitkomiskt inlägg. Du har ett PM med andra ord. Kan du gissa vem som är så cool & skrivit så moget ???

HAHAAAAAAAHAHAAAAAA..........

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back