passar biltemas visir shoei hjälmar??

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
sitter o tittar lite på bilder o visst fan ser dom lika ut i infästningarna??
någon som vet...

Fast inte är det fel å fråga någon här?

1. Slipper åka till Biltema.
2. Ger info till många här på SH om det passar eller ej. :tummenupp

helt rätt smartswede...passade stövlarna bra som du köpte av mig för 2 år sedan i mölnlycke??

Förhoppningsvis passar det, jag behöver ett nytt och tycker det är sjukt dyrt med originalvisir, så om du kommer testa eller om nån anna vet får ni gärna säga till!

Kan dock tillägga att mitt mörka visir från min shoei z-one inte passar min raid 2, eller det jo det passar men det blir stora glipor...

Nu har ju itne jag sett hur dom ser ut. Men jag kan tänka mig att de endast passar hjälmar som säljs på biltema och det här är tillhörande visiren?

Är också i åsikten att biltemas visir är suspekt lika Shoei av typen Raid2 och andra med en infästningen. Men jag vet inte heller med 100% säkerhet. De har varit slut varje gång... :mad:

Inge roligt att åka med visir som glipar och har sig, sen vet jag att shoeis visir klarar att mosa fåglar med i 180blås.

Inge roligt att åka med visir som glipar och har sig, sen vet jag att shoeis visir klarar att mosa fåglar med i 180blås.

Jag smällde en Ekoxe i 180 blås med min Raid2 och det smällde till utav bara helvete, det måste kännas som en käftsmäll av Tyson att dunka i en fågel. Eller?

Jag smällde en Ekoxe i 180 blås med min Raid2 och det smällde till utav bara helvete, det måste kännas som en käftsmäll av Tyson att dunka i en fågel. Eller?
Känns som att få en käftsmäll någon tyson var det dock inte bromsade in med röttfjäderklägg var lite vimsig. , visiret höll ventilationen i hakan gick åt skogen vart inte så mycket kvar av fågeln så gick inte se vad det var, men någon havsörn var det inte.

gött när man skall svara sig själv men men....BILTEMAS VISIR PASSAR INTE SHOEI RAID II

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti