Passar Acerbis diamond eller blitz på en DT125 -89?

ojojoj, nu såg jag att det var frågan om diamond. då är det väl klart att man vill bli av med det! ska det vara acerbis ska det vara "cyclops" (stavar fel nu) :tummenupp

granath_ skrev:
ojojoj, nu såg jag att det var frågan om diamond. då är det väl klart att man vill bli av med det! ska det vara acerbis ska det vara "cyclops" (stavar fel nu) :tummenupp
Acerbis Diamond blir det. Vad tror du om det på en NS? :tungan

philsson skrev:
Acerbis Diamond blir det. Vad tror du om det på en NS? :tungan

degt som är negativt med det är ljusbilden :( cyklops är ju godkännt men lite dyrare, & så tycker jag att det äe lite snyggare oxå, diamond har blitt så vanligt :P köp et cyklops :D (ursäkta stvningen)

granath_ skrev:
degt som är negativt med det är ljusbilden :( cyklops är ju godkännt men lite dyrare, & så tycker jag att det äe lite snyggare oxå, diamond har blitt så vanligt :P köp et cyklops :D (ursäkta stvningen)
Är det dåligt ljus på diamond? :confused: surt.. undra bara om de kan vara sämre än min originallyckta :(

philsson skrev:
Är det dåligt ljus på diamond? :confused: surt.. undra bara om de kan vara sämre än min originallyckta :(

jo, det är nog möjligt att det kan bli det tyvärr.. har inte hört mkt possetivt om det. :näsblod

granath_ skrev:
jo, det är nog möjligt att det kan bli det tyvärr.. har inte hört mkt possetivt om det. :näsblod
Ajdå.. not good..
fast på min origilanlycka är det massa rost på reflektorn :( så blir det sämre än så så blir jag grymt besviken

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...