Passar Acerbis diamond eller blitz på en DT125 -89?

ojojoj, nu såg jag att det var frågan om diamond. då är det väl klart att man vill bli av med det! ska det vara acerbis ska det vara "cyclops" (stavar fel nu) :tummenupp

granath_ skrev:
ojojoj, nu såg jag att det var frågan om diamond. då är det väl klart att man vill bli av med det! ska det vara acerbis ska det vara "cyclops" (stavar fel nu) :tummenupp
Acerbis Diamond blir det. Vad tror du om det på en NS? :tungan

philsson skrev:
Acerbis Diamond blir det. Vad tror du om det på en NS? :tungan

degt som är negativt med det är ljusbilden :( cyklops är ju godkännt men lite dyrare, & så tycker jag att det äe lite snyggare oxå, diamond har blitt så vanligt :P köp et cyklops :D (ursäkta stvningen)

granath_ skrev:
degt som är negativt med det är ljusbilden :( cyklops är ju godkännt men lite dyrare, & så tycker jag att det äe lite snyggare oxå, diamond har blitt så vanligt :P köp et cyklops :D (ursäkta stvningen)
Är det dåligt ljus på diamond? :confused: surt.. undra bara om de kan vara sämre än min originallyckta :(

philsson skrev:
Är det dåligt ljus på diamond? :confused: surt.. undra bara om de kan vara sämre än min originallyckta :(

jo, det är nog möjligt att det kan bli det tyvärr.. har inte hört mkt possetivt om det. :näsblod

granath_ skrev:
jo, det är nog möjligt att det kan bli det tyvärr.. har inte hört mkt possetivt om det. :näsblod
Ajdå.. not good..
fast på min origilanlycka är det massa rost på reflektorn :( så blir det sämre än så så blir jag grymt besviken

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back