Passa fingrarna när man oljar kedjan

Minne har ja inte men va de inte en vit/röd mt5:a me "bergsprängare" som låste bakhjulet å hamnade under en timmervagn?

Tur att de inte va ja som blev släpad över nocken på kåken me :D...

Öl e gott förövrigt...

Kan mycke väl ha varit så, av nån anledning minns jag just det avsnittet med moppefuckot som hamnade under en timmerbil!

BTW öl är t.o.m väldigt gott skulle jag kunna sträcka mig till att säga :)

Haha, 3:e inlägget sammanfattar det hela ganska så bra tycker jag:
"Holy shit. You are one dumb fucker!"

Haha, 3:e inlägget sammanfattar det hela ganska så bra tycker jag:
"Holy shit. You are one dumb fucker!"

Personligen vet jag fan ifall det var så jävla bra...tror killen mår tillräckligt dåligt utan idiotiska kommentarer. Han tänkte inte efter tillräckligt noga o får betala för det livet ut...betyder det att han va värd att förlora toppen på 4 fingrar? Synd om killen!

och det här är varför jag INTE meckar och om jag någonsin blir tvungen någon gång ska det finnas minst 1 m pinne eller någonting imellan min hand och hojen.
btw, på tal om sinnesnärvaro, en annan hade ju svimmat av pronto, inte fan hade jag tagit någon bild iallafall.

(dr bike!!!!!sluta mecka!)

Genast! Allt du säger...

:D

För de som funderar hur man kan fastna med fingrarna när man smörjer kejan så är svaret, det gör man inte. De som fastnar med fingrarna är där och lallar med en trasa eller liknande som hugger tag/fastnar i kedjan och drar med sig handen in till drevet (står tydligt i länken i första inlägget hur den killen gjorde).

Att man inte jiddrar med en kedja som drivs av en motor lärde man sig redan vid 10 bast och första mopeden alt cykeln.

Gött å se att man inte är den enda. Gick dock bättre för min del, klöv bara pekfingret, men det gick att lappa ihop igen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman