Party! Party!

Status
Ej öppen för fler svar.

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Hoj
Ingen längre...
Vad har hänt med festtråden förresten?

I vilket fall som helst så är det fest :fyllisar :banana :fyllisar hos mig på lördag 23/10. Alla (inom rimliga gränser :fatta! ) är välkomna!

Edit: Hör gärna av er o förvarna innan bara. :tummenupp

Last edited:
Tompalino skrev:
Vad har hänt med festtråden förresten?

I vilket fall som helst så är det fest :fyllisar :banana :fyllisar hos mig på lördag 23/10. Alla (inom rimliga gränser :fatta! ) är välkomna!

Edit: Hör gärna av er o förvarna innan bara. :tummenupp
Gissa om jag kommer vara där...... :hihi :fyllisar :öl

Ok, nu mår jag lite dåligt... :hihi

Nejdå. Men det var jäkligt kul igår. Tack för en bra fest Tomas!

Firefly skrev:
Ok, nu mår jag lite dåligt... :hihi

Nejdå. Men det var jäkligt kul igår. Tack för en bra fest Tomas!

Ja, var riktigt lyckad faktiskt. Klart bästa festen i den lägenheten. :banana

Synd bara att det bor människor i samma hus som hör hemma i ett torp långt ute på landet. :kocko

Firefly skrev:
Det har legat av sig lite tror jag. Ändring på det då... Roland har fest till helgen!!! Eller?
Hmm.. Nog för att det brukar vara öppeb fritidsgård på skolgatan... Man jag ska till Malmö på fest. 15 tjejer 4 killar....! *funderar på om det kan vara en hit att komma med skinställ på..? Det fungerar ju på sommaren...*

crash test doll skrev:
Hmm.. Nog för att det brukar vara öppeb fritidsgård på skolgatan... Man jag ska till Malmö på fest. 15 tjejer 4 killar....! *funderar på om det kan vara en hit att komma med skinställ på..? Det fungerar ju på sommaren...*
Bra idé. Glöm inte understället. det är ju trots allt vinter :hihi

Firefly skrev:
Bra idé. Glöm inte understället. det är ju trots allt vinter :hihi

Många flickor uppskattar faktiskt att man kommer iförd ENDAST underställ. Det framhäver ofta mannens väldefinierade anatomi på ett helt annat sätt. Fast i det här specifika fallet...nja!? Du har inte ett sjumannatält liggandes någonstans, Rolle? :hihi

Backdraft skrev:
Många flickor uppskattar faktiskt att man kommer iförd ENDAST underställ. Det framhäver ofta mannens väldefinierade anatomi på ett helt annat sätt. Fast i det här specifika fallet...nja!? Du har inte ett sjumannatält liggandes någonstans, Rolle? :hihi
Säger killen som smörjer in hela kroppen med barntalk för att få på sig stället...! :7peta

crash test doll skrev:
Säger killen som smörjer in hela kroppen med barntalk för att få på sig stället...! :7peta

Ha, barntalk!? Det är väl inte friktion jag vill ha? Nä du, milda culinese ska det vara, i rikliga mängder dessutom! Spara barntalket till dina ragg istället. Enligt vad jag kan förstå så har de åldern inne för det. :krama

Backdraft skrev:
Ha, barntalk!? Det är väl inte friktion jag vill ha? Nä du, milda culinese ska det vara, i rikliga mängder dessutom! Spara barntalket till dina ragg istället. Enligt vad jag kan förstå så har de åldern inne för det. :krama
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
Den vann du!!!

Backdraft skrev:
:rofl :D :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Back