Party! Party!

Status
Ej öppen för fler svar.
Backdraft skrev:
Ha, barntalk!? Det är väl inte friktion jag vill ha? Nä du, milda culinese ska det vara, i rikliga mängder dessutom! Spara barntalket till dina ragg istället. Enligt vad jag kan förstå så har de åldern inne för det. :krama
Du glömde ett s i Culinesse..... :näsblod

Backdraft skrev:
Ha, barntalk!? Det är väl inte friktion jag vill ha? Nä du, milda culinese ska det vara, i rikliga mängder dessutom! Spara barntalket till dina ragg istället. Enligt vad jag kan förstå så har de åldern inne för det. :krama
PS.

E de små tar jag två... Något som jag antar att du inte upplevt..?

(Nej Andreas, jättefeta tjejer kan inte räknas som två...)

DS.

crash test doll skrev:
PS.

DS.
tror att det e nån som tog åt sig lite... :hihi

crash test doll skrev:
Du glömde ett s i Culinesse.....

crash test doll skrev:
PS.

DS.

Jag erkänner, jag har mött min överman! I köket har jag ingenting att komma med! Måste kännas skönt att få skylta med ordkunskap inom ett såpass manligt ämne som det ändå är.

[För min nästa kommentar har jag en massa elaka uppslag, men jag kan helt enkelt inte bestämma mig. Återstår att se om det finns anledning att fullfölja min ondskefulla plan. Tänkbara nyckelord: Pincett, Boskap, Muuuu, Ödeborg, Flöjtputsning

Last edited:
Klart att du ska skriva vad du tänker! OM du vill kan jag skicka över en ordbok, så slipper vi framtida missförstånd mm... :tungan

Pratade föresten med Joey Tribiani, han ville ha tillbaka sin fuktighetskräm... :arsele

Last edited:
crash test doll skrev:
Klart att du ska skriva vad du tänker! OM du vill kan jag skicka över en ordbok, så slipper vi framtida missförstånd mm... :tungan

Pratade föresten med Joey Tribiani, han ville ha tillbaka sin fuktighetskräm... :arsele
Ha ha, jag har precis sett klart 8 avsnitt av den nya serien "Joey"... Sååå jävla bra... Grymt!

Firefly skrev:
Ha ha, jag har precis sett klart 8 avsnitt av den nya serien "Joey"... Sååå jävla bra... Grymt!

Helt klart, en av många serier som är ett måste att följa! :banana Antar att du sett avsnitt 9 nu också, det finns iaf släppt.

Ni å era moderna serier...
JAg håller mig till hem till gården och tillbaka till eidensfeald.

crash test doll skrev:

Det känns så jobbigt att behöva sänka det till den här nivån, men hans efternamn stavas "Tribbiani".
Bevis finns här: http://www.avigsidan.com/avigsidan/avigt_friends.html

Klart jag skulle kunna skriva vad jag tänkte, men jag överlämnar det åt din fantasi istället. Närmare bestämt åt den lilla yta av den som inte är fokuserad på tvillingarna Olsen i de tidiga säsongerna av "Huset Fullt".

Backdraft skrev:
Det känns så jobbigt att behöva sänka det till den här nivån, men hans efternamn stavas "Tribbiani".
Bevis finns här: http://www.avigsidan.com/avigsidan/avigt_friends.html

Klart jag skulle kunna skriva vad jag tänkte, men jag överlämnar det åt din fantasi istället. Närmare bestämt åt den lilla yta av den som inte är fokuserad på tvillingarna Olsen i de tidiga säsongerna av "Huset Fullt".
Skulle så klart kunna stava rätt, men risken/chansen att du skulle förstå då e väl inte så stor?

crash test doll skrev:
Skulle så klart kunna stava rätt, men risken/chansen att du skulle förstå då e väl inte så stor?
Det var faktiskt inte ett bra svar... Sorry... Poäng till Andreas...

Firefly skrev:
Det var faktiskt inte ett bra svar... Sorry... Poäng till Andreas...

Nu är du lite elak Daniel! Blanda inte in matematik oxå, det blir för mycket för vår tonårscasanova.

Edit: Den här diskussionen borde nog egentligen fortsätta i "skitsnackstråden".

Sant. Jag stänger tråden eftersom dess syfte är uppfyllt... :arsele

Så fortsätt sprida rosor över er själva i skitsnackartråden... :näsblod :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Back