Party på G?! Officiella Partytråden!

Fan va bakfull jag är.. Brukar ju aldrig vara det egentligen.. Men ingen sömn och lite mat tar ut sitt dagen efter:tomten
FAN!

Kul var det igår iallafall..På väg hem med en hona så märker man att hon är värsta psykopaten.. Packad som fan var vi båda. Men helt plötsligt börja hon gapa som fan om något jag inte fatta:va
Tänk om hon hade börjat med det när schnabeln var djupt nere i halsen istället? Shitt.. Räddade nog lill-rash igår när jag tänker efter..

Annars minns jag inte så mycket:va

Som fan som fan.. Stort ordförråd kallas det:rolleyes:

hallå gott folk jag och en polare tänkte tydligen dricka lite sprit ikväll och gå på city revand (felstavat) på hard rock ikväll säger han..så om ni inte har nått att göra så kom upp till mej :öl

Gottis skrev:
2536621 hallå gott folk jag och en polare tänkte tydligen dricka lite sprit ikväll och gå på city revand (felstavat) på hard rock ikväll säger han..så om ni inte har nått att göra så kom upp till mej :öl
ut på stan ska jag väl ikväll iaf, får se vart man hamnar!:yoparty

Gottis skrev:
2536621 hallå gott folk jag och en polare tänkte tydligen dricka lite sprit ikväll och gå på city revand (felstavat) på hard rock ikväll säger han..så om ni inte har nått att göra så kom upp till mej :öl
Kanske tittar ut ikväll också. pm:a ditt nummer Gojtis :yoparty

Gottis skrev:
2537047 tröttna på den....och hittade en bild från förra året..men jag har hört ryktes om att jag inet kan köra gata :lol
Nä det är nog sant det jag sett i år var ju inte mycke att hänga i granen:D

Jag mår bara bra idag.

Vet dock om fyra pers. som har spytt. Några som minnesluckat bort sina hångel och en o annan som slarvat med sina kläder. Sedeså!

Mark skrev:
2541575 Jag mår bara bra idag.

Vet dock om fyra pers. som har spytt. Några som minnesluckat bort sina hångel och en o annan som slarvat med sina kläder. Sedeså!

Låter som ni hade riktigt roligt där borta :)

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage