Party på G?! Officiella Partytråden!

Fan va bakfull jag är.. Brukar ju aldrig vara det egentligen.. Men ingen sömn och lite mat tar ut sitt dagen efter:tomten
FAN!

Kul var det igår iallafall..På väg hem med en hona så märker man att hon är värsta psykopaten.. Packad som fan var vi båda. Men helt plötsligt börja hon gapa som fan om något jag inte fatta:va
Tänk om hon hade börjat med det när schnabeln var djupt nere i halsen istället? Shitt.. Räddade nog lill-rash igår när jag tänker efter..

Annars minns jag inte så mycket:va

Som fan som fan.. Stort ordförråd kallas det:rolleyes:

hallå gott folk jag och en polare tänkte tydligen dricka lite sprit ikväll och gå på city revand (felstavat) på hard rock ikväll säger han..så om ni inte har nått att göra så kom upp till mej :öl

Gottis skrev:
2536621 hallå gott folk jag och en polare tänkte tydligen dricka lite sprit ikväll och gå på city revand (felstavat) på hard rock ikväll säger han..så om ni inte har nått att göra så kom upp till mej :öl
ut på stan ska jag väl ikväll iaf, får se vart man hamnar!:yoparty

Gottis skrev:
2536621 hallå gott folk jag och en polare tänkte tydligen dricka lite sprit ikväll och gå på city revand (felstavat) på hard rock ikväll säger han..så om ni inte har nått att göra så kom upp till mej :öl
Kanske tittar ut ikväll också. pm:a ditt nummer Gojtis :yoparty

kosz skrev:
2537009 Var har din fräsiga race avatar tagit vägen då?

tröttna på den....och hittade en bild från förra året..men jag har hört ryktes om att jag inet kan köra gata :lol

Gottis skrev:
2537047 tröttna på den....och hittade en bild från förra året..men jag har hört ryktes om att jag inet kan köra gata :lol
Nä det är nog sant det jag sett i år var ju inte mycke att hänga i granen:D

Jag mår bara bra idag.

Vet dock om fyra pers. som har spytt. Några som minnesluckat bort sina hångel och en o annan som slarvat med sina kläder. Sedeså!

Mark skrev:
2541575 Jag mår bara bra idag.

Vet dock om fyra pers. som har spytt. Några som minnesluckat bort sina hångel och en o annan som slarvat med sina kläder. Sedeså!

Låter som ni hade riktigt roligt där borta :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph