Sure thang!!gojje skrev:haha... hmm
ja jag får väl se om ni är kvar när jag kommer, annars får man väl ragga upp nån på gatan att förfesta o ha sällskap med![]()
see u later!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sure thang!!gojje skrev:haha... hmm
ja jag får väl se om ni är kvar när jag kommer, annars får man väl ragga upp nån på gatan att förfesta o ha sällskap med![]()
see u later!
Inte ragga andra när vi finns... vi är jättetrevliga och gosigagojje skrev:haha... hmm
see u later!
liljekvist skrev:nää men i Lödösedock lite sämmre spinning program och sådan träning där. Bara rent gym.
![]()
jodå men med tanke på den stora familjekrossarblomma jag nu är så kanske det är bäst/säkrast at hultis får ansvara för denna staven....Yamaha farfar skrev:vadå ska inte du dit?
Cathy skrev:Lödöse?vad e de.......
![]()
Spinning?Usch, inte svära i samband med mina inlägg!
Gym räcker väl bra! Sen att ni dessutom har ett rent gym, kan ni ju vara glada för, en lyx få förunnat.....![]()
![]()
Party på lördag!!!!!!!!!!
sharpedge skrev:Inte ragga andra när vi finns... vi är jättetrevliga och gosiga![]()
Låta alla brunstiga hojberövade pojkar få upp hoppet så... Såg minst två gråta en skvätt på fikan när det visade sig att du inte dök upp..gojje skrev:äh... d blev inget alls för mej, mår inge bra asså, mitt huvud känns som ett gigantiskt tuggummi...![]()
usch, varför ska man vara sjuk när man e ledig?![]()
Hultan skrev:Låta alla brunstiga hojberövade pojkar få upp hoppet så... Såg minst två gråta en skvätt på fikan när det visade sig att du inte dök upp..
![]()
![]()
Öl är farligt har jag hörtgojje skrev:haha, jag visste väl d! d var därför jag fick så dåligt samvete![]()
men man kanske får en andra chans å kan följa med en annan gång?! men då måste ni lova att dricka öl med mej!![]()
gojje skrev:haha, jag visste väl d! d var därför jag fick så dåligt samvete![]()
men man kanske får en andra chans å kan följa med en annan gång?! men då måste ni lova att dricka öl med mej!![]()
Yamaha farfar skrev:Barbs grillskiva (Med massa)
Barbs
Josan
Hultan
RWD
Miss_Orchidee
JoJoMan
farfar(också utan öl)
JoJoman skrev:Ikväll går vi på det skithårt Hultan och sen ökar vi under hela dagen imorgon. Då grillar man som bäst sen![]()
flugan skrev:Ska du och Hultan ha sex med varandra?
Schyyyyyyyyy....flugan skrev:Ska du och Hultan ha sex med varandra?
Skrutten skrev:Inte om inte jag får vara med!![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |