Chaser skrev:Kan hända att jag dyker förbi o säger hej i alla fall!![]()
Om det inte e sent att anmäla sig!?
Inga problem! Skål och välkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chaser skrev:Kan hända att jag dyker förbi o säger hej i alla fall!![]()
Om det inte e sent att anmäla sig!?
sharpedge skrev:Jag kommer kanske förbi också... bara jag visste var du bodde![]()
Skrutten skrev:Partylistan så här långt:
Mark, tar du med dig pappsen och kommer?
Mark skrev:Jag har fixat pappa vakt. Miss saigon var lämplig för kvällen. Själv kommer jag gärna förbi. Dock i uniform *roarr*
Eller så är de bara vanligt blåställ...jaja, ses snart alla partysugna!
ja just de ja, passar de bra att jag komme vid fem då, så har vi en timme på oss tè sex?Cathy skrev:App, app..... Glöm inte vart du ska med den där uniformen först!!![]()
Beställer härmed färdtjänst så jag är i stan till sex!!
![]()
Mark skrev:ja just de ja, passar de bra att jag komme vid fem då, så har vi en timme på oss tè sex?
Inga som helst problem, som VIP-kund är ju den ekonomiska delen redan avklarad. "Service med speciella behov" kräver lite extra förberedelser som du säkert förstår.
![]()
Skrutten skrev:För oss med stora hål i plånboken så vaknade tanken på en budgetölkväll. En stilla (?) samling med lite pilsner och några goda skratt...
Vissa ska visst jobba på lördag kväll så fredag stod på önskemålslistan. Vi kan vara hemma hos mig eller hos Blomfröken (?).
Hur ser det ut för er andra, nån som har lust att haka på?
Barbsen
Ja om ni vill så är ni hemsk välkomna hem till min enkla boning!Mark skrev:Skriv upp mig!
Eller jag kan göra de själv föresten.
1. Skruttibangbang
2. TantKrukväxt
3. Marken
4. Jojjo-mannen
5. Hult - med tung bult![]()
(Jojoman och hultan tror iofs att de kommer att visas film oxå, men den aktiviteten är flyttad till ett senare datum som ej är bestämt än.)
1. SkruttibangbangMiss_Orchidee skrev:Ja om ni vill så är ni hemsk välkomna hem till min enkla boning!
Men mark om du tar med nån annan ROLIGfilm så kan vi nog se på den med ska du se.... inget tyskt bara du
Jaja, ska det partas hos mig eller hos Trasan?? Som sagt ni är hemskt välkomna om ni vill! ja kan tillochmed dammsuga till JOJOmans ära![]()
Miss_Orchidee skrev:Ja om ni vill så är ni hemsk välkomna hem till min enkla boning!
Men mark om du tar med nån annan ROLIGfilm så kan vi nog se på den med ska du se.... inget tyskt bara du
Jaja, ska det partas hos mig eller hos Trasan?? Som sagt ni är hemskt välkomna om ni vill! ja kan tillochmed dammsuga till JOJOmans ära![]()
Hornet Steffo skrev:tjenare,
alla ni som funderar på att gå ut och festa nu på fredag. Dra till Sticky Fingers och drick bärs och kolla när mitt band Stardog Champion spelar där. Kommer att bli ett jävla röj
![]()
http://www.stardogchampion.com/v2/
Nene, men ja kanske kan dammsuga halva lägenheten... och sen kan ja skylla på din skitsdamsugare att det inte blev färdigt, när jag egentligen tyckte det va skit tråkigt att dammsugaJoJoman skrev:Lova inte förmycket med den damsugaren.
Den har en tendens att förta hela nöjet med att dammsuga![]()
hållundan skrev:Städning? Idag? Jag kan komma över så fort jag röjt undan gårdagens förfest här...
![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti