R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Fick en mkt irriterade pbot häromdan.
Bilden: min bil är den lilla blå klicken som den blå pilen pekar på, jag stog sist i ett led av bilar, 11meter från vägen som kommer ut bakom(uppifrån på bilden)
där jag stog är det enkelriktat.
Böterna jag fick va, punkt 6, 6meter.
Punkt 6: "i vägkorsning eller inom 10 m från korsandekörbanas närmaste ytterkant(3 kap 53§)
Alltså skulle jag ha parkerat för nära den lilla överfart som finns mellan de två enkelriktade vägare, strax framför min bil.
Men det är ju för fan enkelriktat på min väg, man får ju inte komma från det hållet och åka mot min bil.
Eller är det så att om man kommer på min väg och ska till vänster över till andra sidan, står jag ivägen då?
Nånn som en jävel på att överklaga sånnt här?
Har jag helt tveklöst gjort fel får jag väl betala då, men GGGRRRRRR
Bilden: min bil är den lilla blå klicken som den blå pilen pekar på, jag stog sist i ett led av bilar, 11meter från vägen som kommer ut bakom(uppifrån på bilden)
där jag stog är det enkelriktat.
Böterna jag fick va, punkt 6, 6meter.
Punkt 6: "i vägkorsning eller inom 10 m från korsandekörbanas närmaste ytterkant(3 kap 53§)
Alltså skulle jag ha parkerat för nära den lilla överfart som finns mellan de två enkelriktade vägare, strax framför min bil.
Men det är ju för fan enkelriktat på min väg, man får ju inte komma från det hållet och åka mot min bil.
Eller är det så att om man kommer på min väg och ska till vänster över till andra sidan, står jag ivägen då?
Nånn som en jävel på att överklaga sånnt här?
Har jag helt tveklöst gjort fel får jag väl betala då, men GGGRRRRRR