Paris Hilton stämd!

Jag funderar på att stämma henne också.

Skälet till min tänkta stämning är att hon har olagligt små lökar :mad:

Asså allvarligt. Är det någon som tycker hon är snygg? Tycker att hon i bästa fall ser ganska alldaglig ut, men oftast bara korkad och allmänt risig. Synd, eftersom så många tjejer verkar vilja ta efter henne.........

4258.jpg
Efter att ha sett henne på riktigt måste jag säga att hon ser bättre ut än jag trodde

Nej, bannemig, nu är det dags för en bildtråd där ni kan ladda upp bilder på era flickvänner. De måste ju vara top notch om något.
Eller ni är mer för värme på vintern, skugga på sommaren?

Förutom Kiera Knightley är ju Paris Hilton den vackraste skapelse som vandrat i ett par skor.
Slipa era glasögon och gör om, gör rätt.

Utseendemässigt är det något som inte stämmer med henne, kan inte sätta fingret på det men... :gnissla

Näsan. Näsan, för guds skull! OMG, NÄSAN!!!:skrämd

Nej, bannemig, nu är det dags för en bildtråd där ni kan ladda upp bilder på era flickvänner. De måste ju vara top notch om något.
Eller ni är mer för värme på vintern, skugga på sommaren?

Förutom Kiera Knightley är ju Paris Hilton den vackraste skapelse som vandrat i ett par skor.
Slipa era glasögon och gör om, gör rätt.

Nu får du tänka om, och tänk rätt.

# 1: Rhona Mitra - Sweet Lord vad vacker hon e...
# 2: Krista Allen - Hade funkat vilken dag som helst i veckan.
# 3: Shania Twain - Klassiker som håller.

Last edited:
# 1: Rhona Mitra - Sweet Lord vad vacker hon e...
# 2: Krista Allen - Hade funkat vilken dag som helst i veckan.
# 3: Shania Twain - Klassiker som håller.

Rhona Mitra - Avdankad mexare med saggy tits och hy som sett bäst före-datum?

Krista Allen - Burlesk, någon? Ser ut att vara hämtad ur en 80-talskalender hängande i Bosses Bilverkstad i Piteå.

Shania Twain - Mja, mjo, kanske. Dock lite för tjurhorn-i-grillen-på-bilen för mig.

Se och lär:

paris-hilton.jpg

Krista Allen - Burlesk, någon? Ser ut att vara hämtad ur en 80-talskalender hängande i Bosses Bilverkstad i Piteå.

Shania Twain - Mja, mjo, kanske. Dock lite för tjurhorn-i-grillen-på-bilen för mig.

Se och lär:

paris-hilton.jpg

Hur fan gör du för att klistra in HELA bilder istället för bara länken? :confused: Lär mig detta - Oh, master - så ska jag hitta några fina bilder på mitt stall, så får vi se om det finns några på SH som är på min sida.

Hur fan gör du för att klistra in HELA bilder istället för bara länken? :confused: Lär mig detta - Oh, master - så ska jag hitta några fina bilder på mitt stall, så får vi se om det finns några på SH som är på min sida.

Högerklicka på bilden du hittat på nätet som du vill visa här på SH. Gå in på properties på den tänkta bilden, kopiera adressen till bilden "http://enbildpåensnyggtjej" och klistra in den i ett inlägg här på SH genom att trycka på "Insert Image"-ikonen när du skriver ett inlägg. Klart!

Förresten är ni alla amatörer, Scarlett Johansson får alla nämnda i tråden att se ut som blekta groggluder. :fakta

2cyjpe9.jpg

Va fan, har inte hon skaffat nya tuttar? Då borde hon vilja synas ännu mer, eller?

Mexaren med hängpattar...
pic_14.jpg

Hon i Bosse´s bilverkstad...
2.jpg

Fuck yeah! Nu funkade det. Nu blir man väl bannad också...

Se och lär:

paris-hilton.jpg
Nu gick det bättre...

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup