Paris-Dakar rallyt [ Bilder ifrån Malaga ]

Har kollat in massa på hans hemsida som har kanonbra information. Såg ju sedan att hans hemvist är VALLENTUNA, Sthlm. Va fan, jag har bott i Vallentuna i över 22 år och aldrig sett människan :D:D

Har kollat in massa på hans hemsida som har kanonbra information. Såg ju sedan att hans hemvist är VALLENTUNA, Sthlm. Va fan, jag har bott i Vallentuna i över 22 år och aldrig sett människan :D:D

Precis!

Var det han körde för suzuki förut? Bla lite ränneslätt o skit...

Vad kan det kosta att vara med i dakarrallyt? Dvs hur mycket budget måste man ha? Säg att man ville vara med att köra, inte för att vinna.

Vi sitter och tvistar lite här. Jag gissar på 500 000:-. mikke gissar på runt 2 miljoner, minst, kanske 20.
Vem har rätt?

Nu menar jag inte att man skall vinna, utan bara köra för skojs skull. Hojen behöver inte vara superhightech med typ en satelit i förarsätet. Utan man skall klara köra från paris-dakar

Om du går in på svt och kollar motor delen med video så intervjuvar dom våran svensk som ska vara med han säger att han har 600 000:- och senare får han penga ut lite själv så det är inga små pengar. Men han är ju där för att vinna så...

Grymt race! Jag vill köra! Men VARFÖR kör någon quad? 13, quad? sopror som inte kommer att nämnas i historien alls och än mindre vinna etapper i rallyt.
Dessutom är det ganska få som ens lyckas ta sig igenom hela rallyt utan att vara tvugna att bryta.

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda