MikkE
Guest
Har kollat in massa på hans hemsida som har kanonbra information. Såg ju sedan att hans hemvist är VALLENTUNA, Sthlm. Va fan, jag har bott i Vallentuna i över 22 år och aldrig sett människan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dom har en egen klass precis som buggisarna![]()
Jag vet men då kan Jag köra ensam i bobcatklassen så vinner Jag.
Har kollat in massa på hans hemsida som har kanonbra information. Såg ju sedan att hans hemvist är VALLENTUNA, Sthlm. Va fan, jag har bott i Vallentuna i över 22 år och aldrig sett människan![]()
Vad kan det kosta att vara med i dakarrallyt? Dvs hur mycket budget måste man ha? Säg att man ville vara med att köra, inte för att vinna.
Vi sitter och tvistar lite här. Jag gissar på 500 000:-. mikke gissar på runt 2 miljoner, minst, kanske 20.
Vem har rätt?
Nu menar jag inte att man skall vinna, utan bara köra för skojs skull. Hojen behöver inte vara superhightech med typ en satelit i förarsätet. Utan man skall klara köra från paris-dakar
Undrar: har inte koll på när man slutade köra från Paris, eller har man någonsinn gjort det?
Dessutom är det ganska få som ens lyckas ta sig igenom hela rallyt utan att vara tvugna att bryta.Grymt race! Jag vill köra! Men VARFÖR kör någon quad? 13, quad? sopror som inte kommer att nämnas i historien alls och än mindre vinna etapper i rallyt.
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |