Paraplytjejbilder...

Lilla_damen skrev:
å herregud.. är ni sånna där hormonstinna dryga karlar?
tycker sånt här är lite 15 års aktigt...

Hhhmmm.......

Visst e det fel att lägga dessa bilder här, men....

1. Varför läggs det lika mycket på smink som på hojar?
Kan det vara för att tjejer vill vara snygga och/eller synas?

2. Finns det nåt vackrare än en kvinna? :bow


(kunde inte låta bli)


//Fredde
 
Originally posted by Lilla_damen
å herregud.. är ni sånna där hormonstinna dryga karlar?
tycker sånt här är lite 15 års aktigt...
Jaha? Stick då!! De är väl ingen som tvingar dig att läsa i den här tråden?!
 
Here we go again...
Jag väntar bara på att jättetråden om paraplyflickans vara eller icke vara ska återuppstå...
 
när jag tittar på bilderna me snygga brudar på och tänker om jag får välja bruden eller hojjen, vad hadde jag valt..

hojjen. Varför ?: man kan inte runka i 300 km/h ;)
 
Koncentrera er nu på hojar, annars blir tjejen irriterad! ;)
 

Bifogat

  • kör ordentligt.jpg
    kör ordentligt.jpg
    67.1 KB · Visningar: 557
wee, mycket trevligt!

grid-girl-lycrabottom.jpg


Den här måste jag visa brorsan! (Han säljer Corona :) )
 
DwD skrev:
Haha trodde BikerBitch skulle dra oss i örat först!..
:D

:Bugar Tack för att du tänker på mig som en kvinnohatare :p
Jag tycker tjejerna är jättefina. Skulle själv önska att jag också vore lika tränade och tjäna pengar som dom.
Men mina funderingar låter som följer
En del tjejer bli avundsjuka när andra tjejer är snygga och killarna kommenterar det. Det är helt okej att bli det.
Men det finns egentligen ingen anledning för mig att dra er i örat.
Dra gärna i schnasen istället. För visst blir man hormonstinn när man ser vackra damer?

Att ni sen skickar upp bilderna kanske kan diskuteras. Räcker med att länka, eftersom en del kanske tar illa upp.
Men tydligen så hör brudar och bågar ihop och det kommer förbli så sålänge mcvärlden mestadels består av killar.

Det är bara kul för tjejerna att dom bli uppskattade för sitt utseende. Att försöka nervärdera och snacka skit är jag inte mycket för. Sen Gpf dog inser jag att livet är för kort för att hålla på och tjafsa om skitsaker. Man duger ju som man är, oavsett om man är stor, tjock, smal eller jättesmal. Allt sitter inte i utseendet faktiskt.


<--- Jag är rätt nöjd med mig själv :brynad
 
Det finns väl inget trevligare än att titta på snygga tjejer? :brynad Den dagen det blir tråkigt vill jag inte vara i livet.

Jag ska vara 15 år gammal hela livet, om det är det som krävs.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top