Paraplytjejbilder...

Bikerbitch skrev:
:Bugar Tack för att du tänker på mig som en kvinnohatare :p
Jag tycker tjejerna är jättefina. Skulle själv önska att jag också vore lika tränade och tjäna pengar som dom.
Men mina funderingar låter som följer
En del tjejer bli avundsjuka när andra tjejer är snygga och killarna kommenterar det. Det är helt okej att bli det.
Men det finns egentligen ingen anledning för mig att dra er i örat.
Dra gärna i schnasen istället. För visst blir man hormonstinn när man ser vackra damer?

Att ni sen skickar upp bilderna kanske kan diskuteras. Räcker med att länka, eftersom en del kanske tar illa upp.
Men tydligen så hör brudar och bågar ihop och det kommer förbli så sålänge mcvärlden mestadels består av killar.

Det är bara kul för tjejerna att dom bli uppskattade för sitt utseende. Att försöka nervärdera och snacka skit är jag inte mycket för. Sen Gpf dog inser jag att livet är för kort för att hålla på och tjafsa om skitsaker. Man duger ju som man är, oavsett om man är stor, tjock, smal eller jättesmal. Allt sitter inte i utseendet faktiskt.

<--- Jag är rätt nöjd med mig själv :brynad

Det var inte så jag menade :rolleyes: mer dra oss i örat för att vi var löjliga småpojkar som la upp bilder på nakna tjejjer :D

Här är en riktig paraply tjej som är bara iklädd i bikini och lite målarfärg!

Tyvärr hade jag bara mobil kameran med mig ..........

:slicka :whip

Bifogat

• bild(11).jpg
    bild(11).jpg
    23.8 KB · Visningar: 390
DwD skrev:
Det var inte så jag menade :rolleyes: mer dra oss i örat för att vi var löjliga småpojkar som la upp bilder på nakna tjejjer :D

Nakna tjejer må såvara. Men såna bilder skall också plockas bort om det förekommer. Mig kvittar det faktiskt.
Eh, runka på pojkar :cool:

Jo, men som Bikerbitch skrev så kanske det är bättre att sådant här länkas, alla kanske inte uppskattar. Jag tog bort de bilder jag lagt in...... :hej

DreeTman skrev:
Heda visar än en gång sin plats som guru! :Bugar
:hej

Tom Byron skrev:
Jo, men som Bikerbitch skrev så kanske det är bättre att sådant här länkas, alla kanske inte uppskattar. Jag tog bort de bilder jag lagt in...... :hej

Du är omtänksam du... ;)

Personligen efterlyser jag mer skinn - ja, skinnställ alltså. Det är hur läckert som helst med tjejer i riktiga raceställ. Jag kan spendera timmar med att åka runt på en bana och spana! (det är därför jag tillsynes har så svårt att ta mig om ibland :) ). Finns inte mycket som är så vackert <ahh, suckar djupt>. Jag ska nog bli mc-instruktör på heltid.

Våtdräkt funkar rätt bra oxå, lite samma fetish fast med tub :D
Jo, tjejer i skinnställ är mums, kroppsformen e inte så viktig heller, bara det sitter tajt.

Alla tjejer få ju yummie-butts i skinnställ, heheh :bow :bow :bow

*Till skillnad mot mig som har hängröv i stl-48* suck, jag vill växa upp å bli en man snart :mad: :rolleyes: :o

TomK skrev:
Du är omtänksam du... ;)

Personligen efterlyser jag mer skinn - ja, skinnställ alltså. Det är hur läckert som helst med tjejer i riktiga raceställ. Jag kan spendera timmar med att åka runt på en bana och spana! (det är därför jag tillsynes har så svårt att ta mig om ibland :) ). Finns inte mycket som är så vackert <ahh, suckar djupt>. Jag ska nog bli mc-instruktör på heltid.

TomK skrev:
Du är omtänksam du... ;)

Tjejjer med ställ var det ja.

Bifogat

• 9.jpg
    9.jpg
    85.1 KB · Visningar: 341
Icke att förglömma; norska sötnosen Nina Hagen. :bow

Nina_f_r_l_p.jpg

karlskoga_SO_September_03_006.jpg

Det var som sjutton....

När jag tänker på Nina Hagen så är det ju musik som gäller..ingen aning om att hon har en RR-karriär... :rolleyes: :D
hagen3.jpg

Tjejer

Tjejer i skinn???
Behandlat eller obehandlat?

Bifogat

• sheep01.jpg
    sheep01.jpg
    31 KB · Visningar: 248
*/ ?>
Nyheter
Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Back