paraply tjej ifrån HRC/Honda

kruger skrev:
Den funkar hur fint som helst.
Fan.
Porrfiltret på jobbet var det visst som hade slagit till såg jag när jag faktiskt brydde mig om att läsa vad det stod :4skrika
Nu vill jag ju se filmen ännu mer. Kanske flexa hem lite tidigare idag. Typ nu :tuttar

DwD skrev:
schysst avgaspuff!! =) :tungan
hade dom filmat med en mobilkamera eller?. :lol
se det som ditt nästa uppdrag att hitta nästa i högre kvalla :7peta :lol
Håller med om kvaliten där :)
Och dessutom va hon ju inte naken, hon hade ju skorna på sig :tuttar
Jaja och så frågar folk varför man har hoj :banana

Mmm... Nice viewing... :slicka under hela filmen tänkte jag mig in i mantrat: "I´am the hoj, I´am the hoooj, I´am one with the hoooooj!!!" ....funka inte...nu e jag bara förbannad och frustrerad!! HELVETE, va taskit att lägga upp en tråd som denna!! :huvet

Jocke... skrev:
Mmm... Nice viewing... :slicka under hela filmen tänkte jag mig in i mantrat: "I´am the hoj, I´am the hoooj, I´am one with the hoooooj!!!" ....funka inte...nu e jag bara förbannad och frustrerad!! HELVETE, va taskit att lägga upp en tråd som denna!! :huvet
Men hallå! Tänk på hur det är för mig då som inte ens får se filmfan :argpådato :huvet :( :död

Supermoto skrev:
Men hallå! Tänk på hur det är för mig då som inte ens får se filmfan :argpådato :huvet :( :död

Det ska du bara vara glad för :pannkyss ...man blir sjuk på ett konstigt, pirrande sätt när man tittar på den... datan du har gör dig bara en tjänst! :tungan

Ah, nu vet jag varför så många plockar in hojen i vardagsrummet på vintern... :tuttar

10lsp1010649.jpg

dessa tjejer... men de är bra som depå"stöd"

Nu e de dags att åka hem och skälla ut kärringen för att ha ställt upp på såna där filmer igen..... Och göra massa fula kroppsavtryck på min nyvaxade hoj... :gnissla

Man börjar ju undra om alla i denna tråden bor som enstöringar ute i skogen.
Fina flickor finns det gott om, och många av dessa är inte helt främmande för att klä av sig och hoppa i säng med en... detta även innan dom hör talas om hojen :)

En tyckte förresten att jag skulle fota henne på hojen sen när det blir finare väder :fakta
Om detta blir av får framtiden visa... Det innebär ju faktiskt att man måste stå ut med henne en stund.

Hur som helst längtar jag efter våren ändå :hihi

ikväll blir det :fyllisar ...o kanske även lite :tuttar ...vem vet

PS! ...det är inte bara på hojen man behöver skydd :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti