Paradise hotell!?

[YOUTUBE-ID]w_EdVdAIU9Q[/YOUTUBE-ID]

Men vad är det här för negativa människor, det är sommar för helvete!

Lätt att han ska åka, man får bo på shysst hotell, käka och dricka gott ett tag och förhoppningsvis har han iallafall något ögongodis som också deltar. Betalt också, ska givetvis tilläggas.

Vad som händer i paradise hotel är väl fan inte annorlunda en an vanlig jävla utekväll med ett kompisgäng, annat än att det råkar vara en kamera och dokumenterar allt, och en producent som vinklar lite som han vill, no big deal.

Om Mr Lindquist super/knullar/knarkar/åker hiss i PH en säsong så är han bortglömd om något år, däremot om han hoppar på en supturné när han kommer hem och Hänt Extra har honom på bild på varje framsida liggandes i sin egen spya i fosterställning med buttcrack så kommer läget kanske vara annorlunda.
Knulla i TV är redan gjort, och jag gissar på att 99% sett värre saker än lite guppande täcke, för man får just inte se så himla mycket som folk verkar insinuera.

åk!

Vad som händer i paradise hotel är väl fan inte annorlunda en an vanlig jävla utekväll med ett kompisgäng, annat än att det råkar vara en kamera och dokumenterar allt, och en producent som vinklar lite som han vill, no big deal.

Näe det är ju ingen skillnad :rofl

traylersmiley.gif

Fortsätter på Eminemspåret
[YOUTUBE-ID]zu8XZpiyOvU[/YOUTUBE-ID]

Hur gick det?

Tisdagen har passerat, blir det såpa i höst? :va

Vad folk säger i framtiden är väl inga problem, alla glömmer deltagarna i såna skitprogram innan dom ens tagit slut om inte deltagaren själv kämpar med näbbar och klor för att bli nästa Linda Rosing.

Och vem vill det?

/ Jens

Vad folk säger i framtiden är väl inga problem, alla glömmer deltagarna i såna skitprogram innan dom ens tagit slut om inte deltagaren själv kämpar med näbbar och klor för att bli nästa Linda Rosing.

Och vem vill det?

/ Jens

Jag vill se TS bli Linda Rosing !:D

Hur är de sen efteråt. Kan man söka jobb utan att få en stämpel som en c-kändis. Lr är de svårare att bli tagen seriös då?:va

Berätta gärna va ni tycker. Och va de kan ge för koncekvenser.

Alla svaren i tråden ger väl indirekt ett svar på din fråga...

Om alla här kommer att se dig som en WT attentionwhore efter besöket på hotellet, så kommer nog en stor del av din framtida umgängeskrets även de tycka likadant.
Förutsatt att du inte nu har planerat att skaffa nya bästisar inom C/D/E kändislandslaget och bli byggingenjör med inriktningen bartender på lokala krogen.

Om alla här kommer att se dig som en WT attentionwhore efter besöket på hotellet, så kommer nog en stor del av din framtida umgängeskrets även de tycka likadant.
Förutsatt att du inte nu har planerat att skaffa nya bästisar inom C/D/E kändislandslaget och bli byggingenjör med inriktningen bartender på lokala krogen.

Som många sagt, om du väljer att försvinna helt ur f-kändis världen och låter bli att vinna skiten så är det nog ganska safe.. Om du försöker bli hobby kändis efter så kommer stämpeln sitta kvar länge :D

Men tanke e inte o bli en b-kändis. Jag vill åka ner och ha kul.
Mina kompisar har jag vare sig jag åker ner lr ej.
Dom känner redan mig :krama:D

Men tanke e inte o bli en b-kändis. Jag vill åka ner och ha kul.
Mina kompisar har jag vare sig jag åker ner lr ej.
Dom känner redan mig :krama

Så din fråga var egentligen inte en fråga utan du ville bara flasha lite för alla på sporthoj att du ska vara med i TV? och maskera dethela genomskinligt med "en kompis ska", varpå alla ser igenom det, för att inte verka så mediakåt? :tummenupp

Men nu blev jag lite nyfiken...
Hur pass väl "känner" dom dig, det skulle ju vara otroligt lustigt att ha med en gaykille i en såpa som Paradise Hotel.

Så din fråga var egentligen inte en fråga utan du ville bara flasha lite för alla på sporthoj att du ska vara med i TV? och maskera dethela genomskinligt med "en kompis ska", varpå alla ser igenom det, för att inte verka så mediakåt? :tummenupp

Men nu blev jag lite nyfiken...
Hur pass väl "känner" dom dig, det skulle ju vara otroligt lustigt att ha med en gaykille i en såpa som Paradise Hotel.

Fatta inte mycket av va du skrivir tyvärr

Va var inte en fråga?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP