Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83 samt en bunt småttingar.
Det där med kändisskap har ju gått helt åt helvete... Förr var man kändis för att man faktiskt åstadkommit något, och man blev genuint igenkänd utan att behöva påpeka att "jag är ju kändis"! Numera blir man automagiskt kändis om man syns i tv fem sekunder (eller ligger med någon som synts i tv i fem sekunder, eller whatever), och sen hänger man på spybar med alla andra ökenkändisar (fast man får tala om för vakten att man minsann är kändis innan han släpper in en, för han känner givetvis inte igen en. Så känd är man inte) och steker i största allmänhet. Det är bara vidriga, billiga, korkade och äckliga jävla människor som söker dylikt kändisskap, punkt!
En annan sak som fascinerar mig är just det här med att folk talar om för folk att de är kända... Vafan, blir man inte igenkänd så kan man ju knappast vara särskilt känd?
Och oavsett vad så är det ett jävla skryt att påtala att man är kändis. Är man riktig kändis och har åstadkommit något så behöver man inte skryta
Någon mer som minns Jaggers tröja på vilken det stod "who the fuck is Mick Jagger?"? Says it all
Så nej, lägg ner det här projektet. Ingen kommer ta dig på allvar, utan du blir bara ytterligare en äcklig c-, d- eller e-kändis i mängden av "kändisar" som ingen hört talas om. Och de få som faktiskt kommer känna igen dig är bara äckliga WT-människor som tittar på eländiga dokusåpor som Paradise Hotel

En annan sak som fascinerar mig är just det här med att folk talar om för folk att de är kända... Vafan, blir man inte igenkänd så kan man ju knappast vara särskilt känd?

Så nej, lägg ner det här projektet. Ingen kommer ta dig på allvar, utan du blir bara ytterligare en äcklig c-, d- eller e-kändis i mängden av "kändisar" som ingen hört talas om. Och de få som faktiskt kommer känna igen dig är bara äckliga WT-människor som tittar på eländiga dokusåpor som Paradise Hotel

Last edited: