Pappa Björn Är borta!

hej. verkligen ledsen för din skull!!! de är johanna. björn o jag träffades ju en gång, och snacka lite i tele. var verkligen hemskt å höra dig så ledsen när du ringde!!! Jag förstår din besvikelse..efter ditt samtal har jag faktiskt börja köra lite försiktigare. ta hand om dig!!
 
Lider med dig!

Hur otroligt det än låter så kommer det att komma en ljusning, om än långt fram i tiden.

Sov i frid Björn! :(
 
Usch vad hemskt, kan ju inte göra annat än att fälla en tår, levde mig in i texten o situationen o tänkte på om det hade varit min far. Beklagar sorgen!! Kämpa vidare o ha de så bra som möjligt!! ...R.I.P...
 
Kände din far mycket väl,trevlig kille som arbetade hårt.Har pumpat många kubik betong med honom.Blev väldigt ledsen när jag förstod att det va han som förolyckats.Trodde han satt i thailand o läppa på en öl,för det var det sista jag hörde honom prata om att han skulle göra. Livet kan slå om fort. beklagar sorgen. jacke
 
Ingen rolig läsning... Låt sorgen finnas så kommer det en dag när du kan blicka tillbaka och tänka på allt roligt ni har gjort med ett leende..

R.I.P :gråta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top