Pappa Björn Är borta!

hej. verkligen ledsen för din skull!!! de är johanna. björn o jag träffades ju en gång, och snacka lite i tele. var verkligen hemskt å höra dig så ledsen när du ringde!!! Jag förstår din besvikelse..efter ditt samtal har jag faktiskt börja köra lite försiktigare. ta hand om dig!!

Lider med dig!

Hur otroligt det än låter så kommer det att komma en ljusning, om än långt fram i tiden.

Sov i frid Björn! :(

Usch vad hemskt, kan ju inte göra annat än att fälla en tår, levde mig in i texten o situationen o tänkte på om det hade varit min far. Beklagar sorgen!! Kämpa vidare o ha de så bra som möjligt!! ...R.I.P...

Kände din far mycket väl,trevlig kille som arbetade hårt.Har pumpat många kubik betong med honom.Blev väldigt ledsen när jag förstod att det va han som förolyckats.Trodde han satt i thailand o läppa på en öl,för det var det sista jag hörde honom prata om att han skulle göra. Livet kan slå om fort. beklagar sorgen. jacke

Ingen rolig läsning... Låt sorgen finnas så kommer det en dag när du kan blicka tillbaka och tänka på allt roligt ni har gjort med ett leende..

R.I.P :gråta

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...