Paparazzitråden

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Kolla vem jag hittade!

Jag var ute och fotograferade på stan idag. Då fångade jag detta på bild:
 

Bifogat

  • duke kopiera.jpg
    duke kopiera.jpg
    111.6 KB · Visningar: 72
  • duke2 kopiera.jpg
    duke2 kopiera.jpg
    82.1 KB · Visningar: 56
  • Bild 051.jpg
    Bild 051.jpg
    100 KB · Visningar: 63
Såg han oxå på stan för en vecka sedan, roligt om han ville vara med och köra med oss. Om någon träffar han så fråga om han hänger på när vi har körning, alltid kul med lite mer motarder :tummenupp
 
Firefly skrev:
2175372 Jag var ute och fotograferade på stan idag. Då fångade jag detta på bild:

Det är jonjak din paparazzi! Han har redan anmält sin nyinflyttade närvaro i "våra hojar" tråden.
Jonas heter han och är en trevlig grabb som jobbar på samma ställe som jag. :skrattaåt
 
OJ!!! helt plötsligt kan man lägga ut bilder på folk, bara sådär.....

Undrar hur man gör ifall man vill ta bort nåt???? tror det e nån här som e duktig på det iaf..... :7peta
 
N skrev:
2176511 OJ!!! helt plötsligt kan man lägga ut bilder på folk, bara sådär.....

Undrar hur man gör ifall man vill ta bort nåt???? tror det e nån här som e duktig på det iaf..... :7peta

WOW man e kändis här nu :hej :hihi

Firefly: Du får ju skicka dem till mig utan en massa copyrighttjafs på bilderna :fakta (snodde bilden till min avatar ändå :rolleyes: )

Får se om man kanske skulle hänga med er tuffa grabbar ut och köra nångång, men då kanske det slutar med :kryckor ;)
 
Last edited:
Några :kryckor behöver du inte oroa dig för att få om du tänker åka med:
1000-ursäkter-för-att-inte-köra-med-oss-andra-MC..

Skulle va om du halkar på torget... :rullandeu
 
sanntur skrev:
2177814 Några :kryckor behöver du inte oroa dig för att få om du tänker åka med:
1000-ursäkter-för-att-inte-köra-med-oss-andra-MC..

Skulle va om du halkar på torget... :rullandeu

Får se på't nästa helg då, imorrn ska det väl bli pissregn (som vanligt) :tummenner :(
 
IxIL skrev:
2176191 Det är jonjak din paparazzi! Han har redan anmält sin nyinflyttade närvaro i "våra hojar" tråden.
Jonas heter han och är en trevlig grabb som jobbar på samma ställe som jag. :skrattaåt
Jag vet. Vi har snackat massa på MSN innan och vi har snackat på stan två gånger också.

N skrev:
2176511 OJ!!! helt plötsligt kan man lägga ut bilder på folk, bara sådär.....

Undrar hur man gör ifall man vill ta bort nåt???? tror det e nån här som e duktig på det iaf..... :7peta
Vi snackade vid det tillfället, så han är nog med på att de ligger uppe.
Vad är det du vill ta bort då?

Tack för igår förresten, det var jäkla kul!
 
Nu har jag lyckats fotografera fler kändisar på stan, så det börjar nästan bli dax för en paparazzitråd där vi kan lägga upp bilder där vi lyckats fånga folk vi känner på bild...

Först ut blir från dagens studentfirande:

(Han svängde sedan in för att få en fin "pose"-bild också :D )


PS. Jag har i princip alla bilder jag tar i monsterupplösning om någon vill ha...
 

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    96.8 KB · Visningar: 48
  • 2.jpg
    2.jpg
    100.9 KB · Visningar: 54
  • 3.jpg
    3.jpg
    137.2 KB · Visningar: 52
  • 4.jpg
    4.jpg
    105.6 KB · Visningar: 59
Jaha, då har man varit i farten med kameran igen då. Fast denna gången var förarna väl medvetna om att jag var där. :D
 

Bifogat

  • 11.jpg
    11.jpg
    97.3 KB · Visningar: 46
  • 22.jpg
    22.jpg
    121.1 KB · Visningar: 46
  • 33.jpg
    33.jpg
    124.5 KB · Visningar: 51
  • 5.jpg
    5.jpg
    120.5 KB · Visningar: 46
  • 6.jpg
    6.jpg
    117.5 KB · Visningar: 50
  • 7.jpg
    7.jpg
    101.6 KB · Visningar: 45
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top