Paparazzibilder på Stockel och pvcraketen...

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Där sitter man i godan ro på restaurangen i Knutby och så hör man lite radfyreylande.. och hojarna ser bekanta ut... :rolleyes:

/B

Bild1

Bifogat

• 01.jpg
    01.jpg
    43.8 KB · Visningar: 482
Var kul att se dig "out there" Benkar! Japp, vi var ute och kände på våra nya kärlekar... och det kändes riktigt bra! :) Hade en härlig runda via Hallstavik - Älmsta - Riala - Åkersberga och lyckades faktiskt undvika regnet förutom en km.

Vad gäller motorvrålet var det nog inte pvcraketen som stod för det... men imorgon så!

Hahahaha Benkar!!! Åt du på stället där de har "Pizza, Hamburgare och mat" ????? Kunglig krog, jag var där och firade min farfars 90 års dag för nåra år sedan.....

benkar skrev:

Den första hojen ser bekant ut. Den ylar.
Sen kommer den strypta hojen som inte ylar det minsta och på den sitter pmsraketen. Vad det är för traktor som kommer sist villa jag inte säga för då kan jag bli förknippad med touring och skog. Och det vill man inte.

P.S
Benkar, jag har fått ordning på moppen nu så snart kan det gasas.
D.S.

soppatorsken skrev:
Vad det är för traktor som kommer sist villa jag inte säga för då kan jag bli förknippad med touring och skog. Och det vill man inte.

Alla har vi våra mörka sidor... :D Men kan vara kul med lite omväxling, och som synes fanns det Paparazzis även i Värmlands mörka skogar när jag var där för någon månad sedan... :p

/B

Bifogat

• at.jpg
    at.jpg
    99.7 KB · Visningar: 274
starclassic skrev:
Hahahaha Benkar!!! Åt du på stället där de har "Pizza, Hamburgare och mat" ????? Kunglig krog, jag var där och firade min farfars 90 års dag för nåra år sedan.....

Jo, det där röda huset i backen, "Knutby Krog" tror jag stället heter. Gick något rykte om att dom nyligen bytt ägare och att servicen blivit dålig, så vi var tvugna testa. Men, var som vanligt riktigt hyfsad mat, och med tanke på att vi var 17 pers som ramlade in i en klump, så gick det hyfsat fort/bra service! :) Och från uteplatsen har man bra koll på vad som händer runtomkring... :D

/B

benkar skrev:
Alla har vi våra mörka sidor... :D Men kan vara kul med lite omväxling, och som synes fanns det Paparazzis även i Värmlands mörka skogar när jag var där för någon månad sedan... :p

/B

*suck*

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back