Paparazzibilder på Stockel och pvcraketen...

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Där sitter man i godan ro på restaurangen i Knutby och så hör man lite radfyreylande.. och hojarna ser bekanta ut... :rolleyes:

/B

Bild1
 

Bifogat

  • 01.jpg
    01.jpg
    43.8 KB · Visningar: 482
Var kul att se dig "out there" Benkar! Japp, vi var ute och kände på våra nya kärlekar... och det kändes riktigt bra! :) Hade en härlig runda via Hallstavik - Älmsta - Riala - Åkersberga och lyckades faktiskt undvika regnet förutom en km.

Vad gäller motorvrålet var det nog inte pvcraketen som stod för det... men imorgon så!
 
Hahahaha Benkar!!! Åt du på stället där de har "Pizza, Hamburgare och mat" ????? Kunglig krog, jag var där och firade min farfars 90 års dag för nåra år sedan.....
 
benkar skrev:

Den första hojen ser bekant ut. Den ylar.
Sen kommer den strypta hojen som inte ylar det minsta och på den sitter pmsraketen. Vad det är för traktor som kommer sist villa jag inte säga för då kan jag bli förknippad med touring och skog. Och det vill man inte.

P.S
Benkar, jag har fått ordning på moppen nu så snart kan det gasas.
D.S.
 
soppatorsken skrev:
Vad det är för traktor som kommer sist villa jag inte säga för då kan jag bli förknippad med touring och skog. Och det vill man inte.

Alla har vi våra mörka sidor... :D Men kan vara kul med lite omväxling, och som synes fanns det Paparazzis även i Värmlands mörka skogar när jag var där för någon månad sedan... :p

/B
 

Bifogat

  • at.jpg
    at.jpg
    99.7 KB · Visningar: 274
starclassic skrev:
Hahahaha Benkar!!! Åt du på stället där de har "Pizza, Hamburgare och mat" ????? Kunglig krog, jag var där och firade min farfars 90 års dag för nåra år sedan.....

Jo, det där röda huset i backen, "Knutby Krog" tror jag stället heter. Gick något rykte om att dom nyligen bytt ägare och att servicen blivit dålig, så vi var tvugna testa. Men, var som vanligt riktigt hyfsad mat, och med tanke på att vi var 17 pers som ramlade in i en klump, så gick det hyfsat fort/bra service! :) Och från uteplatsen har man bra koll på vad som händer runtomkring... :D

/B
 
benkar skrev:
Alla har vi våra mörka sidor... :D Men kan vara kul med lite omväxling, och som synes fanns det Paparazzis även i Värmlands mörka skogar när jag var där för någon månad sedan... :p

/B

*suck*
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top