Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Quest skrev:2674032Jag har nyss träffat en tjej, jag behöver en klapp till henne. Vad ska jag köpa. bling bling känns lite väl seriöst så här tidigt! Alla tips betraktas med öppen gylf.
)Zee skrev:2674044Rosa flip flops.
Lyxig choklad.
En mysig tröja.
Underkläder.
En strap-on (så får du glädje av julklappen också).

Lillan skrev:2674048En fin parfym,går alltid hem. Kanske Puma eller Adidas....(finns ju en del att välja på)
Kunde ju vart lättare om du skrivit vad hon har för intressen.(förutom dig då...)
//Lillan

SPooKY skrev:2674092Lägg upp en bild på henne naken ,så att vi kan tipsa dig om underkläder som skulle passa henne![]()

Quest skrev:2674098Av någon anledning tror jag inte det blir så populärt![]()

Lillan skrev:2674048En fin parfym,går alltid hem. Kanske Puma eller Adidas....(finns ju en del att välja på)
Kunde ju vart lättare om du skrivit vad hon har för intressen.(förutom dig då...)
//Lillan
FreddaGädda skrev:2674234Är det fin parfym, det?
AndreasNo skrev:2674259Ute i buschen i Karlskoga så e de det![]()
FreddaGädda skrev:2674302![]()
Köpte av ren snålhet en Puma MAN, som dom gjorde reklam för på tv i somras eller så. Den billigaste på Åhlens. Var så avtrubbad av parfymluktande att allt bara luktade alkohol. När jag väl kommit hem med den och fick lukta på den på riktigt.. Det var en riktig huvudvärksframkallande arom, som verkligen luktade snåljåp. Vill slå folk man känner har den på sig, när de passerar en och fartvinden och lukten slår en i ansiktet. Sketet att vara så snål så man går omkring med den där stanken. Finns säkert dom på detta forum som har den. Och jag får verkligen gratulera till det fina köpet.
Gav bort den till en polare, direkct.
AndreasNo skrev:2674340Hah, jag bor i Kga så jag får ha puma.. har två pumadofter tillome..
Den ena köpte jag inte själv o den andra tyckte exet ja skulle köpa...
Tycker allt dem luktar gott ja... ska gå o spruta på mig lite sånt nu..
duckie skrev:2674350Det som luktar gott på aerobicsinstruktören kanske luktar urin på din tjej.
Skalman skrev:Passar ju perfekt till hon tjejen som skrev till sexologen i aftonbladet (en annan tråd)!
AndreasNo skrev:2674340Hah, jag bor i Kga så jag får ha puma.. har två pumadofter tillome..
Den ena köpte jag inte själv o den andra tyckte exet ja skulle köpa...
Tycker allt dem luktar gott ja... ska gå o spruta på mig lite sånt nu..

FreddaGädda skrev:2674386Det är denna det rör sig om. Är det den du har?
Kostade 120 kr.
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!