Panikjulklapp!

Hmmm,tänker inte ens försöka att försvara parfym idén :rolleyes:
(Ni är duktiga på att såga här på SH :arsele )

Men eftersom det är en hästtjej (vilket jag oxå är) så kan jag ge dig ett tips...nu vet jag inte vilken form av ridning hon håller på med (dressyr,hoppning ,western...finn en del)

*ett par snygga sporrar (jo,det finns olika)
*varselkläder till uteritt (till både ryttare o häst)
*fleecejacka eller annan jacka/tröja ala häststuk (från ridsportbutik _exempelvis_)
*lite mer påskostade vinter ridvantar

Skulle kunna göra en lång lista,men det finns väl knappt någon tid kvar att shoppa på??

//Lillan

duckie skrev:
2674350 Här kommer ett tips till er killar, alldeles gratis, så lyssna noga.

Köp aldrig parfym till en tjej om ni inte är säkra på att hon har en sådan i badrumsskåpet redan, alternativt att hon uttryckt en önskan om att få just den parfymen.

Det som luktar gott på aerobicsinstruktören kanske luktar urin på din tjej.

Och jag kan säga att detta stämmer... tänkte faktiskt inte på det när jag skrev,_tipset_ om parfym...:tungan

//Lillan

Last edited:
AndreasNo skrev:
2674411 Jepps, den oså nån annan i fyrkantig flaska :D ..

Måste ju komma ihåg att parfymer luktar olika på olika personer, på mig luktar allt gott eftersom min naturliga doft är så underbar o överluktar alla parfymer, medans din doft av unket lik inte är så upphetsande :rofl

:D

Jag må lukta flänsost, men det är ändå en fräsigare odör än ditt skunkpiss. Man kan ju faktiskt bara genom att lukta i munstycket på flaskan avgöra hur parfymen luktar. :7peta

Lillan skrev:
2674436nu vet jag inte vilken form av ridning hon håller på med
:slicka

:nicka

FreddaGädda skrev:
2674462 Jag må lukta flänsost, men det är ändå en fräsigare odör än ditt skunkpiss. Man kan ju faktiskt bara genom att lukta i munstycket på flaskan avgöra hur parfymen luktar. :7peta

NEJ- se det kan man inte serru. För en parfym luktar HELT annorlunda på kroppen sen...och alltså olika från person till person. HA!:tungan :D

Så vad säger Du om ridprylar då- du allsmäktige??

//Lillan

sorry för trådkapning

Ett par crocs tofflor med tillhörande blommor skulle funka ! Men då måste du verkligen bejaka ditt kvinnliga jag så att du tar rätt färger, annars är du rökt :tummenupp :D

FreddaGädda skrev:
2674462 Jag må lukta flänsost, men det är ändå en fräsigare odör än ditt skunkpiss. Man kan ju faktiskt bara genom att lukta i munstycket på flaskan avgöra hur parfymen luktar. :7peta

Man måste spruta på parfymen på kroppen för att de ska få fram den riktiga goa doften :D..
Puma funkar fint till vardags tycker ja, o de va som sagt en chey som valde ut de :P .. te fest kan ja väl plocka fram nåt av de andra skiten ja har om ja orkar de...:tummenupp

AndreasNo skrev:
2674472 Man måste spruta på parfymen på kroppen för att de ska få fram den riktiga goa doften :D..
Puma funkar fint till vardags tycker ja, o de va som sagt en chey som valde ut de :P .. te fest kan ja väl plocka fram nåt av de andra skiten ja har om ja orkar de...:tummenupp

Jag håller inte med. Viss skillnad, absolut. Eftersom man har en egen doft som blandas. Men man känner ändå igen parfymer på folk som bär den. Still, luktar den skit på flaska så lär den inte lukta bättre på kroppen.

Uppenbarligen valde hon en parfym som inte skulle attrahera andra kvinnor, så hon skulle kunna vara säker på att du inte hamnade i andras famnar.
Kanske av välvilja, kanske av elakhet :D

Lillan skrev:
2674469 NEJ- se det kan man inte serru. För en parfym luktar HELT annorlunda på kroppen sen...och alltså olika från person till person. HA!:tungan :D

Så vad säger Du om ridprylar då- du allsmäktige??

//Lillan

sorry för trådkapning

Jag håller inte med. Viss skillnad, absolut. Eftersom man har en egen doft som blandas. Men man känner ändå igen parfymer på folk som bär den. Still, luktar den skit på flaska så lär den inte lukta bättre på kroppen.

Angående allsmäktige så citerar jag Jesus Kristus: "Det är ni själva som säger det". :mattias

Min mening om "jag vet inte vilken ridning hon sysslar med", är att nån(alla män) skulle relatera det till sex. Kanske inte skriva om det i det här fallet, men fortfarande relatera. Min köttfärs kallnar, om du ursäktar.

Quest skrev:
2674098 Av någon anledning tror jag inte det blir så populärt :tuttar

Om det är någonting som är populärt är det nog detta.

Sen, om hon är fin, kan du kopiera alla fina kommentarer och ge till henne. Då blir hon jätteglad!!!

God Jul

Köp ingenting!!

Ställ dig utanför hennes dörr, naken med en ros i munnen och en stor röd rosett på löken.

En polare gav bort sig själv på detta sett till sin tjej och den presenten blev väldigt lyckad enl honom.

StephanD skrev:
2675263 Köp ingenting!!

Ställ dig utanför hennes dörr, naken med en ros i munnen och en stor röd rosett på löken.

En polare gav bort sig själv på detta sett till sin tjej och den presenten blev väldigt lyckad enl honom.

Haha du det var en otrolig ide! Jag har gett henne en stor låda dyr choklad. Men ska ska ge henne nåt mer när vi ses igen efter julhelgen.

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa