Lillan
Sky is the limit
Hmmm,tänker inte ens försöka att försvara parfym idén
(Ni är duktiga på att såga här på SH
)
Men eftersom det är en hästtjej (vilket jag oxå är) så kan jag ge dig ett tips...nu vet jag inte vilken form av ridning hon håller på med (dressyr,hoppning ,western...finn en del)
*ett par snygga sporrar (jo,det finns olika)
*varselkläder till uteritt (till både ryttare o häst)
*fleecejacka eller annan jacka/tröja ala häststuk (från ridsportbutik _exempelvis_)
*lite mer påskostade vinter ridvantar
Skulle kunna göra en lång lista,men det finns väl knappt någon tid kvar att shoppa på??
//Lillan
Och jag kan säga att detta stämmer... tänkte faktiskt inte på det när jag skrev,_tipset_ om parfym...
//Lillan
(Ni är duktiga på att såga här på SH
)Men eftersom det är en hästtjej (vilket jag oxå är) så kan jag ge dig ett tips...nu vet jag inte vilken form av ridning hon håller på med (dressyr,hoppning ,western...finn en del)
*ett par snygga sporrar (jo,det finns olika)
*varselkläder till uteritt (till både ryttare o häst)
*fleecejacka eller annan jacka/tröja ala häststuk (från ridsportbutik _exempelvis_)
*lite mer påskostade vinter ridvantar
Skulle kunna göra en lång lista,men det finns väl knappt någon tid kvar att shoppa på??
//Lillan
duckie skrev:2674350Här kommer ett tips till er killar, alldeles gratis, så lyssna noga.
Köp aldrig parfym till en tjej om ni inte är säkra på att hon har en sådan i badrumsskåpet redan, alternativt att hon uttryckt en önskan om att få just den parfymen.
Det som luktar gott på aerobicsinstruktören kanske luktar urin på din tjej.
Och jag kan säga att detta stämmer... tänkte faktiskt inte på det när jag skrev,_tipset_ om parfym...
//Lillan
Last edited: