Pandora, bra musiksite

ultimate_TF skrev:
2561241 Philemon Arthur and the Dungs bästa låt tycker jag är Blomman!

"Jag har köpt en blomma och blomman är till dig. Jag köpte den i lomma och blomman är till dig":yoparty

Vet du var man kan tanka den? Den låter sjukt värdelös. Jag drar Tandställningsvals för tillfället, rätt rutten den med. :tummenupp

valmers skrev:
2560913 Glöm inte Håkan Kräkström, INGEN är sämre än honom.

Jo, det finns faktiskt en till kanditat till den sämsta/mest tondöva artist.

Lale eller hur i helvete hon stavas. Anna Ternheim är likaså en stark kandidat till den platsen.
Hur dom kan få så mycket utrymme i radio är för mig en gåta.

Jonathan. skrev:
2561335 Jo, det finns faktiskt en till kanditat till den sämsta/mest tondöva artist.

Lale eller hur i helvete hon stavas. Anna Ternheim är likaså en stark kandidat till den platsen.
Hur dom kan få så mycket utrymme i radio är för mig en gåta.

Är Laleh tondöv ? muahahahahahahahahahaha, o bilen går bra ?

Rocky skrev:
2561375 Är Laleh tondöv ? muahahahahahahahahahaha, o bilen går bra ?

Jepp. Vet inte om det finns grader av tondövhet, men om det skulle finnas så är hon snäppet mer tondöv än Håkan H. Fy fan.

Krockad, men går bra!

Rocky skrev:
2561436 Ha ha ha jorå så att..................

Sveriges musikskribenter hyllar Laleh som den mest begåvade sångerskan i hennes ålder men du har säkert rätt. :rolleyes:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Laleh

Jo, det är mycket möjligt. Men jag står fast vid det jag sagt. Hon kan inte sjunga.

Det finns många som anser att Di Leva är en grym musiker, du kanske gillar honom med ?

Jonathan. skrev:
Det finns många som anser att Di Leva är en grym musiker, du kanske gillar honom med ?

Det finns säkert många som gillar Di levas verk, dock har han inte blivit erkänd som en god sångare av krtitikereliten, till skillnad från Laleh.

Markus skrev:
2561468 Bland sådana där Minimelodifestivalmusiker tycker jag Amy Diamond är bäst. Bubbles var också bra. :)

:hej..............

Last edited:
Jonathan. skrev:
2561417 Jepp. Vet inte om det finns grader av tondövhet, men om det skulle finnas så är hon snäppet mer tondöv än Håkan H. Fy fan.

Krockad, men går bra!

Jag tror det är du som är tondöv. :)

Jonathan. skrev:
2561916 Definera kritikerelit.

Kritikerelit= eliten av kritiker, i detta fall musikkritiker som innefattas av allt från musikjournalister till folk anställda på skivbolag, radio tv m.m.................

Vissa av dessa "musikkritiker" har även ingått i en eller flera jurysammansättningar, där dessa genom sitt tyckande om just nämda artist skänkt henne flertalet priser ,i ett flertalet olika prestigefyllda evenemang i musikbranschen.

Vart det klarare nu?

Zee skrev:
2562080 Jag tror det är du som är tondöv. :)

Det är inte helt omöjligt, men oavsett så låter hennes musik allt annat än bra i mina öron. :)

Rocky skrev:
2562299 Kritikerelit= eliten av kritiker, i detta fall musikkritiker som innefattas av allt från musikjournalister till folk anställda på skivbolag, radio tv m.m.................

Vissa av dessa "musikkritiker" har även ingått i en eller flera jurysammansättningar, där dessa genom sitt tyckande om just nämda artist skänkt henne flertalet priser ,i ett flertalet olika prestigefyllda evenemang i musikbranschen.

Vart det klarare nu?

Det spelar ingen roll, även om vi skulle samla världens bästa kritiker och dessa skulle hylla henne så låter det fortfarande inte bra i mina öron.

Vart det klarare nu ?

Last edited:
Jonathan. skrev:
Vart det klarare nu ?

Muhahahaha knappast då du påstår att hon sjunger dåligt, men folket i musikbranschen har säkert fel, hon är tondöv och kan inte sjunga................:rolleyes:

Det är bättre med Mötley Cue va :rolleyes:

Rocky skrev:
2562299 Kritikerelit= eliten av kritiker, i detta fall musikkritiker som innefattas av allt från musikjournalister till folk anställda på skivbolag, radio tv m.m.................

Vart det klarare nu?

Jaha, alltså samma typ av "elit" som delar ut MTV Music Awards till de artister som skivbranschen betalar för? Eller samma typ av "elit" som sitter i idoljuryn?

För fan, använd era förbannade öron istället.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg