Pajasar

Lartes skrev:
Missljudet är ju din uppgift att fixa :fatta!
Du e ju meck :7peta

Men jag tror inte att min cabbe e särskillt exklusiv :rolleyes:

Kommer du och lagar min bil idag eller? :Bugar

Var du så bakis hela helgen....... :banana
Ska du låna hoj eller bil av mig när jag med kärlek tar hand om din bil :Bugar

Kom förbi på mitt arbete i slutet av veckan, så kan vi hissa upp och ta ett span.
Kanske käka lite lunch också ? :)
 
Spretman skrev:
Var du så bakis hela helgen....... :banana
Ska du låna hoj eller bil av mig när jag med kärlek tar hand om din bil :Bugar

Kom förbi på mitt arbete i slutet av veckan, så kan vi hissa upp och ta ett span.
Kanske käka lite lunch också ? :)

Slutet av veckan?
Hur ska jag komma till jobbet resten av veckan då? :va

Vet inte när jag ska komma är iofs ledig på fredag men då ska jag på tråkigheter...

Helst lånar jag nånting jag kan ta mig til jobbet på/i om jag får :Bugar
 
Lartes skrev:
Slutet av veckan?
Hur ska jag komma till jobbet resten av veckan då? :va

Vet inte när jag ska komma är iofs ledig på fredag men då ska jag på tråkigheter...

Helst lånar jag nånting jag kan ta mig til jobbet på/i om jag får :Bugar

Tycker lartes kan åka kommunalt till jobbet..

Om bilen inte e klar förren på lördag så kommer jag va kvar ett tag på jobbet, ena meken ska byta låda på våran van och jag ska fika och titta på :)
så då kan du komma förbi med den exklusiva caben och skita ner händerna lite :arsele
 
MD skrev:
Tycker lartes kan åka kommunalt till jobbet..

Om bilen inte e klar förren på lördag så kommer jag va kvar ett tag på jobbet, ena meken ska byta låda på våran van och jag ska fika och titta på :)
så då kan du komma förbi med den exklusiva caben och skita ner händerna lite :arsele

Om Lartes ska åka kommunalt (som han egentligen inte har nånting emot :rolleyes: ) så tar det ca2,5h istället för ca 40min till jobbet :skrämd

Tror inte Lartes är kapabel till att åtgärda felet för egen hand (försök ska inledas nu på eftermiddagen) :3freak
 
Lartes skrev:
Om Lartes ska åka kommunalt (som han egentligen inte har nånting emot :rolleyes: ) så tar det ca2,5h istället för ca 40min till jobbet :skrämd

Tror inte Lartes är kapabel till att åtgärda felet för egen hand (försök ska inledas nu på eftermiddagen) :3freak

ska du mecka? ska jag ringa polarn så kan han komma med bärgaren så vi kan köra den till verkstaden sen :7peta
 
Lartes skrev:
Ska försöka meka sa jag inte att jag skulle meka :fatta!

Om du ska dra åt en skruv eller mutter ska du dra den medsols.
Om du ska lossa en skruven eller mutter ska du dra den motsols.
Motorn sitter fram i din bil ! :va
Motorolja fyller du på i motorn.
Glykol blandat med vatten har du expansions kärlet.
Spolarvätska blandat med vatten har du i spolar behållaren.
Och i Batteriet kan du fylla på med destilerat vatten.
Om du ska meka avgassystem så kan det vara varmt !

Bara så att du vet !!!!! :hej
 
Spretman skrev:
Motorolja fyller du på i motorn.
Om du ska meka avgassystem så kan det vara varmt !

Bara så att du vet !!!!! :hej

Olja vet han nästan hur man byter nu, jag bytte på hans lillla dam för nån vecka sedan.. En fin tjock olja som inte rinner ur från alla p-boxar :hej
 
Spretman skrev:
Om du ska dra åt en skruv eller mutter ska du dra den medsols.
Om du ska lossa en skruven eller mutter ska du dra den motsols.
Motorn sitter fram i din bil ! :va
Motorolja fyller du på i motorn.
Glykol blandat med vatten har du expansions kärlet.
Spolarvätska blandat med vatten har du i spolar behållaren.
Och i Batteriet kan du fylla på med destilerat vatten.
Om du ska meka avgassystem så kan det vara varmt !

Bara så att du vet !!!!! :hej

Hmmm vad menar du med det där inlägget? :7peta

Jag mekar inte :fatta!
Mekare får inga :tuttar så det så :fakta
 
MD skrev:
Olja vet han nästan hur man byter nu, jag bytte på hans lillla dam för nån vecka sedan.. En fin tjock olja som inte rinner ur från alla p-boxar :hej

Min dam går fortare än din kärring :fakta
 
Lartes skrev:
så du vill betala halva min hoj eller? :bow :Bugar



nä du. Det räcker med mattes hoj :D



/Annicka



edit: stavfel, inte bra att börja skriva inlägg 2 sekunder efter att man har vaknat :/
 
Last edited:
Annicka skrev:
nä du. Det räcker med mattes hoj :D

edit: stavfel, inte bra att börja skriva inlägg 2 sekunder efter att man har
vaknat :/

Skyll på det du... Säg som det e, du e tvungen att visa att du behöver inte gå upp kl.6 som vi andra slavar utan får minnsan ligga till kl.9 :mad:
 
MD skrev:
Skyll på det du... Säg som det e, du e tvungen att visa att du behöver inte gå upp kl.6 som vi andra slavar utan får minnsan ligga till kl.9 :mad:


hahaha kanske lite då :rock




Kommer ni över ikväll igen och sitter och spelar??
Jag slutar runt halv 9.



/Annicka
 
Spretman skrev:
Hur gick det igår ?
Blev det någon ordning på bilen ?

Jag fick :tuttar igår/inatt
Fick du :tuttar

Jag får hur mycket :tuttar jag vill men just igår ville jag inte ha några :tuttar :rolleyes:

Nja tror att det är avgasröret faktiskt.
Ska åka ner och hissa upp bilen ikväl och kolla om vi kan göra nått.

Vad gör du ikväll? :brynad
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top