Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trashcan skrev:2342985Vilka var där nurå? Och prulle, where the hell were you?
Skithärligt, jag kommer nästa gång också.(Förutsatt att plånboken inte har tynat bort tills dess.)
enduroemil skrev:2337610jag är med någon dag men inte i morron då jag måste åka hoj! Var för läng sen jag drog i väg på grusäventyr. Nån som ska med?
Lite frågor: Skjuter man verkligen upp 2000 skott på en dag? Har aldrig lirat paintball bara soft air gun och då skjuter man inte upp 2000 skott på en dag. Men vad vet jag. Jag är ju skjutgalen så de 2000 skotten kan ju behövas.![]()
Ken Keniff skrev:2363315Om man kan skjuta upp 2000 boll på en dag är som att jämföra hur fort hojen går, den går lika fort som du gasar , gasar du mycket så går det fort , gasar du lite så går det långsamt .Samma är det med paintbollen , du kan ligga och spara och skjuta enkelskott och vara pasiv , eller så kan du leka färgspruta och braka på med så mycket boll som fingrarna hinner med att skjuta....
Har tävlat förut och då kunde man kliva på banan med 150 boll i magget på bössan och sen och sen hade man 4-9 pots i bälter runt midjan med 200 boll i varje pot , och ibland så hade man nästan bränt all boll på en match , och då var matchtiden ca 7-10 min , sen beror det ju lite på vilken plats man spelar på , dom längst fram bränner oftast inte lika mycket boll som dom längst bak.......
Får se om man lyckas skrapa ihop 600 spänn tills på söndag, låter grymt kul. Har aldrig provat, men har varit bra sugen ett längre tagFlesh skrev:2363323Detta är skogsspel så då går det inte åt så många bollar på en match (om man inte står och skjuter i träden under pauserna som många gör) 2000boll räcker gandska perfekt under en dag men självklart går det att köpa mer boll.
Kollar man på filmen så ser man att det lätt går åt ca: 20skott/sek för varje spelare![]()
Spiken skrev:2363363Får se om man lyckas skrapa ihop 600 spänn tills på söndag, låter grymt kul. Har aldrig provat, men har varit bra sugen ett längre tag![]()
Firewheel skrev:2366051Åh fyfan paintball var länge sedan! Nu måste jag ut och testa.
Ses på söndag................
Vad är det för markörer man får låna? Är det elektro markörer eller mekaniska?
Ska du spela, Flesh eller ska du jobba?![]()
![]()
¨Flesh skrev:2366534Dom markörerna man får låna är: Tippman 98 och dom är mekaniska. Om jag ska spela vet jag inte men jag ska antagligen jobba
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Firewheel skrev:2369822¨
Vad kostar det om man har egna markörer med sig??
Är det något lir nu imorn?Flesh skrev:2371239jadu jag har för mig att du bara behöver betala för bollarna då. Ska kolla upp det nogrannare![]()
Spiken skrev:2482092Är det något lir nu imorn?![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |