Paintball, varannan söndag jämna veckor

Flesh

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
En snabb en!
BIG GAME NU PÅ SÖNDAG 13/8!

För er som inte fick/har fått göra lumpen eller uppleva den igen, för er som vill känna på spänning och krypa i skiten! DÅ ÄR DETTA ETT TILLFÄLLE NI INTE FÅR MISSA!!!! VARANNAN SÖNDA JÄMNA VECKOR GÄLLER DET! NU SKA SPORTHOJ´S ÅKARNA VISA VART MATTAN SKA LÄGGAS, VART SKÅPET SKA STÅ OCH VART KULORNA SKA SITTA!!!!

Frågor ställs i tråden eller via PM till mig

När: söndag 11:00 - 16:00
Var: Paintballtorpet, Haninge Vägbeskrivning
Format: Mini Big game, Norr mot Söder, Hamburger Hill / The rock Scenario
Boll: Tomahawk high grade rec paint 450:-
Luft: Co2 and Luft avaliable

För er som inte vet vad paintball går ut på så lägger jag ut en Film:yoparty

Ingen anmälan behöver göras, det är bara att komma!

Kostnaderna är 600:-. Då ingår utrustning och 2000bollar. (Rikt. pris ca: 1800:-)

:kulspruta :kryckor

Last edited:
Men komigen nu! Finns det inga soldater ibland sporthoj´s åkarna??

Last edited:
Fan vet inte om jag vågar vara med på Big game asså :7peta Man lär ju blir sönderpepprad som Paintball noob :näsblod Aja, landar en ny pipa i morrn iaf så man kanske kan snipra lite bakom nån buske :D
Vad jag vet ska det vara gratis, förutom bollarna. Finns även prylar att hyra om man inte har egna :)

Nisse Järnet skrev:
2326608 Fan vet inte om jag vågar vara med på Big game asså :7peta Man lär ju blir sönderpepprad som Paintball noob :näsblod Aja, landar en ny pipa i morrn iaf så man kanske kan snipra lite bakom nån buske :D
Vad jag vet ska det vara gratis, förutom bollarna. Finns även prylar att hyra om man inte har egna :)

Ang. Pris frågor skulle jag uppskatta om du kunde ringa butiken på 08 39 11 77

Men komigen nu! Finns det inga soldater ibland sporthoj´s åkarna??

Varför missar jag alltid dom här trådarna? Är det bara att komma eller är det bindande? anttar det sista men lika bra att fråga.

prulle skrev:
2334534 Varför missar jag alltid dom här trådarna? Är det bara att komma eller är det bindande? anttar det sista men lika bra att fråga.

Det är bara att komma.

Har pratat med arrangörerna idag och det kommer kosta 150:- för att låna utrustning och 450:- för 2000bollar. så allt kommer att gå på 600:- för att få spela ifrån kl: 10.00 - 16.00. Rikt. priset för allt sammalagt är 1750:-. SÅ PASSA PÅ NU FÖR ENDAST 600:-

Last edited:
Flesh skrev:
2336139 Det är bara att komma.

Har pratat med arrangörerna idag och det kommer kosta 150:- för att låna utrustning och 450:- för 2000bollar. så allt kommer att gå på 550:- för att få spela ifrån kl: 10.00 - 16.00. Rikt. priset för allt sammalagt är 1750:-. SÅ PASSA PÅ NU FÖR ENDAST 550:-
Hur fan får du ihop det där egentligen?
Mig veterligen är 450 + 150 = 600kr. Eller är det ytterligare 50kr rabbat?

Lägg det på Top Gun Paintball nästa gång så hänger jag på! ;)
Lånar in Team ONE då.....:hihi

// JKay - som har lirat Mayhem Masters

Är det ok om man är med från Göteborg och skjuter långdistanspaintballraketer?

Spiken skrev:
2336144 Hur fan får du ihop det där egentligen?
Då är risken att jag och kanske någon till är med.

Vist fan va 18 år ja.. Jag kommer inte..

jag är med någon dag men inte i morron då jag måste åka hoj! Var för läng sen jag drog i väg på grusäventyr. Nån som ska med? :rolleyes:

Lite frågor: Skjuter man verkligen upp 2000 skott på en dag? Har aldrig lirat paintball bara soft air gun och då skjuter man inte upp 2000 skott på en dag. Men vad vet jag. Jag är ju skjutgalen så de 2000 skotten kan ju behövas. :yoparty

enduroemil skrev:
2337610 jag är med någon dag men inte i morron då jag måste åka hoj! Var för läng sen jag drog i väg på grusäventyr. Nån som ska med? :rolleyes:

Lite frågor: Skjuter man verkligen upp 2000 skott på en dag? Har aldrig lirat paintball bara soft air gun och då skjuter man inte upp 2000 skott på en dag. Men vad vet jag. Jag är ju skjutgalen så de 2000 skotten kan ju behövas. :yoparty

Ja! Spelar du big game så åker 2000 boll. Det går åt.
Soft Air är ju mer som Tactical Combat. Ta dig fram osedd, smyga och sen snabbt avslut. Som en insatsstyrka IRL.

Spiken skrev:
2336144 Hur fan får du ihop det där egentligen?

ojdå ojdå....:hihi du har rätt 600kr ni får urkäkta mig!

KalleNorton skrev:
2337555 Hm, jag ringde alldeles nyss och då sa de att man kan komma om man är 16-17 år.

pratade du med Simon? Du måste ha uppfattat de fel eller så har dom sagt fel. De är för alla åldrar. Båda generalerna är fan över 30!

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...