Paint ball i Augusti?

Soft & Feminine

Soft & feminine
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Tänkte höra med er UMCC:are om det finns något intresse att spela Paint Ball i Augusti..(innan det blir för kallt och ansiktskydden kommer att imma igen)

Jag har ännu inte ringt och hört efter hur stora grupper man måste vara, priser etc för jag vill först höra med er om det är fler än jag som är taggade att spela en match innan jag går vidare med planeringen! :kulspruta

Jag skulle gärna vilja ha med mig någon frivillig som kan tänka sig att hjälpa till att planera mm. Läser du detta just nu kanske?

Alla som är intresserade kan väl skriva upp sig på en lista här under denna tråd så ser man snabbt om hur många vi kan tänkas bli.

Jag lovar att det inte kommer att göra ont att bli träffad :crash

Intresseamälan Paint Ball
1, Anna, UMCC
2, Katta, UMCC
3, Anki, UMCC

Paintball är typ ap-roligt (för dem som inte vet).. Så

1, Anna, UMCC
2, Katta, UMCC
3, Anki, UMCC
4, Carl, CCUM

(Blir det inga fler, så kan vi köra 3 tejer mot mig, ni kommer att få spö hur som helst :notme )

Put me on the list.
I´ll kill you all. :whip

1, Anna, UMCC
2, Katta, UMCC
3, Anki, UMCC
4, Carl, UMCC
5, Johan UMCC

Får jag ta med Potatiskanonen?? :D
Den är provad med paintballkulor. Funka kanon.....
Paintballhagel :rock :rock :rock

Jag e me!! Passar det bara så jag är ledig såå :tummenupp
Fia hänger säkert åxå med!!

1, Anna, UMCC
2, Katta, UMCC
3, Anki, UMCC
4, Carl, UMCC
5, Johan UMCC
6, Leffe UMCC
7, Fia

1, Anna, UMCC
2, Katta, UMCC
3, Anki, UMCC
4, Carl, SSMC
5, Johan UMCC
6, Leffe UMCC
7, Fia
8 Toni

Härligt! Nu har vi blivit en liten grupp modiga UMCC are som vill spela Paint Ball. :tummenupp

Har ungefär 3-4 personer till utöver ni som anmält intresse som kommer att följa med.

Ska gå vidare i planeringen nu och höra mig för om priser, tidpunkt etc.

Vad kul vi ska ha!!! :crash

Självklart går det bra att anmäla sig senare i sommar också. Förstår att många har semester och gör annat än att läsa vad som är på G till hösten på sporthoj.

Vi syns när vi ses! Trevlig sommar!
Anna

Är gärna med bara det inte blir helgen 15-16/8 då är jag borta.
1, Anna, UMCC
2, Katta, UMCC
3, Anki, UMCC
4, Carl, SSMC
5, Johan UMCC
6, Leffe UMCC
7, Fia
8 Toni
9 Åke

Ni kan alltid räkna med mig.. det är inte för inte som folk kallade mig för "Pansar Persson" i lumpen :rock
1, Anna, UMCC
2, Katta, UMCC
3, Anki, UMCC
4, Carl, SSMC
5, Johan UMCC
6, Leffe UMCC
7, Fia
8 Toni
9 Åke
10. Olov (Grusbuse)

Ja hur går det nu med detta.
Vi är nu snart inne i mitten av augusti.
Kom igen nu Soft & Feminine, ni håller ju i detta, och vi litar på er till 100%...än så länge.

Last edited:
Passar det bara så är jag med :cool:

1, Anna, UMCC
2, Katta, UMCC
3, Anki, UMCC
4, Carl, SSMC
5, Johan UMCC
6, Leffe UMCC
7, Fia
8 Toni
9 Åke
10. Olov (Grusbuse
11. Andreas UMCC

Slaget kommer att ske söndagen den 24 augusti!

Hej på Er alla!

Nu har jag prel.bokat Paint ball i Bäcksjön och det blev söndagen den 24/8 så alla som har anmält sig få se till att vara nyktra och pigga:)

Ska ringa tillbaka till "paintball" Mattias och bekräfta bokningen på fredag den 15/8 så jag hoppas att vi får ihop ett tillräckligt gäng för att spela.

Har tänkt att vi träffas i Bäcksjön vid klockan 12.50 och spelet startar 13.00.

Vi måste MINST vara 8 personer annars är vi för få och då kommer vi INTE att få spela!

Tänker sätta upp en lista på klubben för man kan vara 20 max så några till kanske för lust att följa med nu när vi en gång ska spela.

Priser:
Det kostar 70 kronor per timme och person att spela.
Skotten kostar 0,70 öre per st och enligt instuktören Mattias brukar paintball notan hamna på ca 250 kr om man skjuter MYCKET! :crash Man brukar spela ca 1,5 timme..det brukar vara tillräckligt... :tummenupp

Nåväl....om inte förr så ses vi på slagfältet i Bäcksjön. Har ni några frågor så kan ni skriva in dom här så ska jag försöka ta reda på svaren...

PS: Ni som inte ännu har anmält er och blir sugen skriv in er här på sidan så ska jag se till att ni får följa med DS

Hej då!
Anna

Den 23-24/8 är det licenskurs på Midlanda så då kommer en del av UMCC:arna att befinna sig där.

Visst måste vi kunna fixa så vi kan följas från Umeå eller?

Samåkning från klubben

Jag föreslår att vi kan åka från Klubben i samlad trupp till Bäcksjön så behöver ingen irra omkring och leta efter Bäcksjön.

Kommer att köra bil dit men det går även fint att köra hoj men det är grusväge ca 3 km innan man kommer fram till Paint ball stället. Kommer ev ha plats för 1 person till i bilen om det är någon som står utan transport till Bäcksjön.

Eftersom vi ska spela 13.00 tycker jag att vi åker från klubben klockan 12.20.

Alla ska vara klara att åka vid den tiden så vi inte blir sena för vem vet då vilket straff vi får :skrämd

Vad kul vi ska ha!

Om vi får blodad tand kan vi väl boka in fler tillfällen med Paint ball så även Midlanda gänget och arbetsmyran Carl får vara med och krypa i skogen :D

Okey! Ringer tillbaka till Paintball Mattias och säger att vi blir i allafall minst 8 pers som kommer.

Trevlig helg!
Anna

Står Paintball gänget för all utrustning inkl kläder eller?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti