Paint ball i Augusti?

Det brukar de vanligtvis göra... typ picka, hjälm & motoroverall i diverse färger... kan dock vara bra att ha med nån typ av arbetshandske... eller så kommer man i finkostymen eller för tjejer högklackat...
 
Ok, kan ju va bra att veta. Finkostym skulle funka då man ändå inte tänker bli träffad :D :notme
 
Ja, dom lånar ut masker, skyddskläder. Det enda du behöver ta med dig är skor som tåls att spela i
 
Ni kan radera mig från listan om det ska bli den 24 aug. Då är det licenskurs som gäller för min del.
 
PAINTBALL söndagen den 24 aug är INSTÄLLD!

Tyvärr har vår Paintball dag krockad med skogsvårdstyrelsens årliga möte som innebär att det kommar att vistas ca 150 personer i skogarna i Bäcksjön och därför har Paintball Mattias ej fått klarteckan att öppna banan för oss. Han fick veta detta först sent i går kväll så jag hoppas att så många utav Er läser denna information.

Detta meddelande finns även ute på klubbens hemsida.

Tänkte att vi spelsugna kan väl träffas nu på tisdag på klubben och bestämma ett nytt datum när vi ska spela. Blir säkert fler som följer med eftersom det inte kommer att krocka med Midlanda.

Tänkte att vi kan boka "live" redan på tisdagskvällen om vi får ihop en grupp på minst 8 personer.

Sprid informationen vidare är ni snälla!

Anna
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top