andersbrink
hasenfrasen
HanneZ skrev:Sluta servera fet mat till feta
Fet mat blir man inte tjock av.
För mycket mat blir man tjock av.
Kalorier som kalorier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:Sluta servera fet mat till feta
Goodstuff skrev:Om du läser följande mening i mitt inlägg så får du svar på dina frågor.
"Rent krasst sett och utan känslomässiga anspråk eller hänsyn till personlig "frihet". "
Diversion skrev:Okej, jag förstår hur du menar men ska jag tolka det som att du personligen är för ett sådant förbud eller som att du såg på det hela ur en objektiv synvinkel som inte överenstämde med din egen?
maccan#22 skrev:Orka inte läsa allt, det jag kommer säga kanske redan är sagt... då får det vara så...
Men jag tror på att göra det BETYDLIGT lättare & framför allt billigare för oss som är "speedfreaks" att kunna åka på bana, nybruring (felstavat) i tyskland är ju ett bra exempel! då vet man vad man har för förutsättningar lixom!!!
Det är det hetaste tipset om dom vill ha bort galna hojjförare från vägen!![]()
![]()
Nyteknik skrev:I omgivningarna kring Nürburgring dör folk som flugor på de kurviga vägarna.
Nyteknik skrev:Det är en bra idé att läsa vad andra har skrivit innan man gör det själv:
Chris Ash skrev:Äh, det är ju jobbigt att läsa!
Goodstuff skrev:Rent krasst är infrastrukturen till för transport av varor och människor och inget ställe där man ska leva ut sina lustar. Att sedan applicera detta i verkligehten är svårare. Jag tycker man ska få köra motorcykel i trafiken men förstår varför man kan verka för ett förbud.
Diversion skrev:Då är vi ju tillbaka till frågan om var de som förespråkar förbud ska dra gränsen angående andra fordon och båtar. Ja ska allt bara vara till nytta men inte mer så hamnar man ju i samma frågeställning angående en rad företeelser som är dyra för samhället inom en mängd andra områden.
Nyteknik skrev:Varför inte fordon på allmän väg som går max 110 km/h. Endast utryckningsfordon gick fortare. För att de kuvade medborgarna ska få utlopp för sitt behov att köra fort subventionerar staten byggandet av anläggningar där detta kan ske under säkra former.
Ugluk skrev:Jag har en bättre idé.. Besiktning av lätta motorcyklar minst varannan månad eftersom dom så ofta är försummade pga dålig ekonomi eller rentav ostrypta..
Edit: Grym felquotning..
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph