Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lapplisorna behövs för att stärka de kommunala finanserna. Det är enbart och uteslutande därför de finns. Det är också därför de kommunala parkeringsbolagen tillåts att år efter år bryta mot den lag som säger att kommunal verksamhet inte får bedrivas i vinstsyfte. De uppvisar stora överskott år efter år.RGV_250 skrev:Tydligen ska P-lisorna gå i sympatistrejk den 4 juni, om parterna inte kan samsas.
Min förhoppning är att alla parkerar så in i h_vete korrekt så att dom inser att p-lisor inte behövs. Någon som ställer upp??

Bikerbitch skrev:Om inte poliktikerna släpper in oss i skolan får vi sommarlov från och med idag...
Lisa skrev:Ibland så får jag känslan att kommunerna går med vinst på den här strejken.....(hoppas jag har fel) Borde de inte vilja lösa problemen?
RGV_250 skrev:Tydligen ska P-lisorna gå i sympatistrejk den 4 juni, om parterna inte kan samsas.
Min förhoppning är att alla parkerar så in i h_vete korrekt så att dom inser att p-lisor inte behövs. Någon som ställer upp??
Bikerbitch skrev:Skolmatstanterna strejkar. vi får ingen lunch. då strejkar jag med.
Har inte råd att käka ute varje dag...
Även vaktmästarna skall nog strejka så vi slipper iaf skolan på måndag. Om inte poliktikerna släpper in oss i skolan får vi sommarlov från och med idag...
Hårding skrev:Hoppas det blir en lång strejk...sen kan man ju hoppas att bussförarna går i strejk också...de tar ju bara plats med sina ohyggligt fula fordon...

|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |