Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lapplisorna behövs för att stärka de kommunala finanserna. Det är enbart och uteslutande därför de finns. Det är också därför de kommunala parkeringsbolagen tillåts att år efter år bryta mot den lag som säger att kommunal verksamhet inte får bedrivas i vinstsyfte. De uppvisar stora överskott år efter år.RGV_250 skrev:Tydligen ska P-lisorna gå i sympatistrejk den 4 juni, om parterna inte kan samsas.
Min förhoppning är att alla parkerar så in i h_vete korrekt så att dom inser att p-lisor inte behövs. Någon som ställer upp??

Bikerbitch skrev:Om inte poliktikerna släpper in oss i skolan får vi sommarlov från och med idag...
Lisa skrev:Ibland så får jag känslan att kommunerna går med vinst på den här strejken.....(hoppas jag har fel) Borde de inte vilja lösa problemen?
RGV_250 skrev:Tydligen ska P-lisorna gå i sympatistrejk den 4 juni, om parterna inte kan samsas.
Min förhoppning är att alla parkerar så in i h_vete korrekt så att dom inser att p-lisor inte behövs. Någon som ställer upp??
Bikerbitch skrev:Skolmatstanterna strejkar. vi får ingen lunch. då strejkar jag med.
Har inte råd att käka ute varje dag...
Även vaktmästarna skall nog strejka så vi slipper iaf skolan på måndag. Om inte poliktikerna släpper in oss i skolan får vi sommarlov från och med idag...
Hårding skrev:Hoppas det blir en lång strejk...sen kan man ju hoppas att bussförarna går i strejk också...de tar ju bara plats med sina ohyggligt fula fordon...

|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA
BSA har avtäckt sin fjärde ... |
|
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Årets Gotland Grand Nationa... |
|
|
Nytt om H-D Bagger-Världscupen
Under en presskonferens på ... |