P-böter på Rosenhill.

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date

sportbike

Guest
Vilket jävla trams, jag tycker alla ska skita i att tanka på den macken tills dom slutar med eländet :mad:

Vad jag hört så är det dom som har galleriet som är griniga, så sluta köp deras konst. :D

ja det är fan otroligt att dom inte fixar den där jäkla parkeringen så alla kan stå bra!

Dom skulle ju kunna dyka upp en solig söndag och få se tvåhundra felparkerade hojar.

Utan reg-skyltar ;)

Dom skulle ju kunna dyka upp en solig söndag och få se tvåhundra felparkerade hojar.

Utan reg-skyltar ;)

Och 200 hojkåkare med svarta visir som serverar henne ett brutalt diesellavemang direkt från pumpen. Det feta arslet borde ju rymma en kubik eller tre.

Förklaringar som "jag gör bara mitt jobb" och "det är ju du som har gjort fel" måste kännas jävligt tryggt när man kommer hem på kvällen med blå-sparkade smalben !!

Förklaringar som "jag gör bara mitt jobb" och "det är ju du som har gjort fel" måste kännas jävligt tryggt när man kommer hem på kvällen med blå-sparkade smalben !!

Jag kan faktiskt erkänna att jag aldrig blivit sur på en p-lisa... de är där och gör sitt jobb. Däremot är det de som beställt dem som jag har svårt att förstå... sen att fiket inte gör något åt det, misstänker att det var nån tusing i vinst eller så som försvann när p-lisa kom för helt plötsligt försvann säkerligen 75% av hojarna.

Jag kan faktiskt erkänna att jag aldrig blivit sur på en p-lisa... de är där och gör sitt jobb. Däremot är det de som beställt dem som jag har svårt att förstå... sen att fiket inte gör något åt det, misstänker att det var nån tusing i vinst eller så som försvann när p-lisa kom för helt plötsligt försvann säkerligen 75% av hojarna.

Varken fiket eller grinolle i galleriet har beställ övervakning, det när OK-mackens förtjänst.
Hellre putta hojen hem än tanka på OK :fakta

Vid ett tillfälle förra säsongen gick en manlig lisa(?) en sväng på serveringen och förvarnade på ett civiliserat och trevligt sätt. Gav oss en kort stund att hälla i oss kaffet, därefter skötte han sitt jobb. Sympatiskt handling med självbevarelsedrift kan tyckas. Inte denna gång alltså?

Jag är av den åsikten att gör man som den gången visar det på logiskt tänkande och god sed. Då ser iaf inte jag någon större anledning att lacka ur om jag trots det skulle få en kontrollsvgift påförd mig. Däremot blir jag irriterad på regelryttare utan flexibilitet!

Nog för att den kan stå många hojar på macken, men problemet för macken är att man tycker att alla motorcyklar hindrar kunderna (?) från att komma fram till pumparna.
Vilket naturligtvis inte stämmer. då det går alldeles utmärkt att tanka, även för bilar med hästsläp och diverse.
Dock har dom inte insett att bortåt 90% av alla hojar också är kunder.
DET är tamefan diskriminering och borde innebära att dom förlorar dessa kunder, direkCt !!!1111

Sluta spela tuff framför internet :mad:
Det fick du från mig:tungan grinolle :arsele

Tjefften skitunge!!!
Det fick du från mig :gnissla

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...