sportbike
Guest
Vilket jävla trams, jag tycker alla ska skita i att tanka på den macken tills dom slutar med eländet 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dom skulle ju kunna dyka upp en solig söndag och få se tvåhundra felparkerade hojar.
Utan reg-skyltar![]()
Dom skulle ju kunna dyka upp en solig söndag och få se tvåhundra felparkerade hojar.
Utan reg-skyltar![]()
Och 200 hojkåkare med svarta visir som serverar henne ett brutalt diesellavemang direkt från pumpen. Det feta arslet borde ju rymma en kubik eller tre.
Klarade mig med en hårsmån då jag såg den rödklädda djävulen
Du hade tur du... själv sprang jag till hojen och såg hur hondjävulen satte lappen på hojen, då var det försent att stoppa (de går automatiskt till deras central tydligen).
Förklaringar som "jag gör bara mitt jobb" och "det är ju du som har gjort fel" måste kännas jävligt tryggt när man kommer hem på kvällen med blå-sparkade smalben !!
Jag kan faktiskt erkänna att jag aldrig blivit sur på en p-lisa... de är där och gör sitt jobb. Däremot är det de som beställt dem som jag har svårt att förstå... sen att fiket inte gör något åt det, misstänker att det var nån tusing i vinst eller så som försvann när p-lisa kom för helt plötsligt försvann säkerligen 75% av hojarna.
Förra sommarn fick dom visst punka på tre däck eller så![]()
Varken fiket eller grinolle i galleriet har beställ övervakning, det när OK-mackens förtjänst.
Hellre putta hojen hem än tanka på OK![]()
Förra sommarn fick dom visst punka på tre däck eller så![]()
Sluta spela tuff framför internet
Det fick du från miggrinolle
![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |