be dom bifoga de bilder de tagit via mail.
Oftast skriver de att foton är tagna fast det går inte att tyda något på dom.
värt ett försök
Tro mig de tar bilder. detta för att folk inte ska komma undan, men tur kan man juh alltid ha..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
be dom bifoga de bilder de tagit via mail.
Oftast skriver de att foton är tagna fast det går inte att tyda något på dom.
värt ett försök
Det är förvisso korrekt, men det ger inte en bot på 700kr.
det är en summa du bara kan ta ut på handikapp eller lastzon samt vändzon?
Då måste det vara klarlagt att man stått inom en sådan specifik zon.
Du ska i alla fall kasta lappen. Jag för statistik på mina p-botar och två gånger av tio har det inte kommit någon påminnelse.Kan det funka?![]()
Du ska i alla fall kasta lappen. Jag för statistik på mina p-botar och två gånger av tio har det inte kommit någon påminnelse.
Du ska också mejla och be dem skicka bilderna. Om inte annat blir det en arbetskostnad för bolaget.
du tar ju din skylt o sätter den på en annan cykel, fotar o skickar in.. "är det verkligen den här hojen ni bötfält?"
Han kan ha åkt in i en P-förbudszon utan att tänka på det. Då får man bara stå inom markerade parkeringsplatser.
Förvisso sant, så han får ju kolla upp hur det ser ut med skyltar även längre bort och sådär.
En annan sak jag tänkte på: Om nu farsan din jobbar på polismyndigheten kanske han kan hjälpa till lite? Be om ett intyg på när hojen stod hos dem och be honom skriva det för en dag tidigare eller nåt... Kan ju funka, kanske...
Blir svårt att få honom att ljuga, jag får väl helt enkelt hosta upp, sen får man lära sig att kolla skyltarna.
Hade bolaget som lappade mandat att lappa på den platsen? Att de har det på gatan bredvid säger ingenting om det, s´å kolla det noga!
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|