Andreas-r1
DS
fan oxå går ju inte att ställa på hojen står att försäkring saknas... va fan ska jag göra???
Folksam säger att försäkrningen ligger där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Andreas-r1 skrev:fan oxå går ju inte att ställa på hojen står att försäkring saknas... va fan ska jag göra???
xfader skrev:Om hojen var avställd när försäkringen tecknades, så måste du först ringa till folksam och få dom att "ställa på den", då skickar dom något fint elektroniskt meddelande till vägverket som talar om att det går att ställa på den. Jag gjorde detta för tre dagar sen och det "gick direkt", sen var det bara att ställa på hojen på vägverkets hemsida![]()
/xf
xfader skrev:Om hojen var avställd när försäkringen tecknades, så måste du först ringa till folksam och få dom att "ställa på den", då skickar dom något fint elektroniskt meddelande till vägverket som talar om att det går att ställa på den. Jag gjorde detta för tre dagar sen och det "gick direkt", sen var det bara att ställa på hojen på vägverkets hemsida![]()
/xf
Andreas-r1 skrev:Jo har har pratat med folksam men dom har nått fell på kontakten till bilregistret,QUOTE]
Ska jag behöva ringa o fråga ?? ...![]()
Andreas-r1 skrev:Jo har har pratat med folksam men dom har nått fell på kontakten till bilregistret, så nu sitter jag och rister i stolen och funderar på att köra avställt klarar inte detta psykist....hehe![]()
![]()
![]()
DEt e ju fan oxå att det alltid ska krabba dom e ju helt kassa!!!!!
Hyperdrive skrev:Det finns ju nånting som heter framförhållning oxo. Jag ställde på min hoj igår och det var inga problem.
nike83 skrev:kom precis in efter min första tur iår !!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jälva skönt![]()
Hyperdrive skrev:Det finns ju nånting som heter framförhållning oxo. Jag ställde på min hoj igår och det var inga problem.
Andreas-r1 skrev:fan oxå går ju inte att ställa på hojen står att försäkring saknas... va fan ska jag göra???
David81 skrev:En annan fråga .. Folksam försäkrar ju bara banåkning som Smc är inblandade i .. är dom involverade i många träffar eller bara deras egna?
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |